Travel Fans
Go Back   Computer Juice Computer Software PC & Konsol Gaming

Register

Team Fortress 2 Trouble

Reply

Thread Tools
Old 14 januar 2008, 05:35
Xao
Ordinært medlem

Jeg har en Acer Aspire 5050/5051 laptop med disse specs:

- AMD Turion 640 Mobile, 2GHz
- ATI Radeon Xpress 1100
- 1GB RAM

Det problem jeg har, er med Team Fortress 2. Nu har jeg læst om mit kort, og tilsyneladende er det ikke understøtter Phong shading, men det understøtter Gouraud shading. Når jeg kører i DirectX 9, det undertiden går ned med en blå skærm og ulæselig tekst. Også, at partiklen effekter, såsom Medic's "helbrede ray" ikke dukker op. Nu er problemet, når jeg kører i DX8.1. Det virker, og virkningerne arbejde, men det Uber-Charge ikke fungerer korrekt (enten ikke dukker op, eller bare gør karakter helt blå), og Gouraud shading er ikke aktiveret på alle. Også gøre det ansigtsudtryk ikke arbejde i enten DX-niveau. Jeg så en video på Youtube
og den person, spille kørte TF2 i DX8.1, og hans spil har Gouraud shading, og en arbejdsgruppe Uber-Charge. Hvis jeg kunne få det til at virke i 8.1 og ser gerne, at jeg ville være lykkelig. Så var jeg gad vide, gør en kende om, og hvordan jeg kan få det til at virke som den video? Tak.

* Jeg har kopieret dette fra min Damp Forums emne

Old 14 januar 2008, 08:44
Xao
Ordinært medlem

Åh, processoren "AMD Turion 640 Mobile, 2GHz" bør sige 64 Mobile, ikke 640.
Reply

Register

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Website for min svømme hold rayparrish Web Design, Hosting & SEO 0 17 Juni 2009 05:52
Kudos, til Computer Juice Team ... Saviour Community News & Chat 3 24 November 2008 10:22
Malware hold kunne du have et kig på denne log fra Hijackthis. SgtBillcoJD Virus, Spyware & Sikkerhed 5 18 oktober 2008 13:28
Team Fortress 2 gratis weekend Download SocialWarfare PC & Konsol Gaming 0 29 April 2008 18:33
WMP 11 trouble Running_on_empty Multimedia & Codecs 11 10 februar 2008 15:20
Thread Tools

Oversættelser Powered by Powered by Google
Arabic Bulgarian Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2010 Computer Juice.