Travel Fans
Go Back   Computer Juice Computer Software Windows-operativsystemer

Register

Windows Update Agent 5.8.02469 Download

Reply

Thread Tools
Old 25 December 2007, 19:54
Ordinært medlem

Jeg har Windows XP Professional Service Pack 2, og jeg går til at installere MSN Live den nyeste version, og jeg får denne forsigtighed popup.

En vigtig opdatering er nødvendig. At fortsætte denne installation, skal du installere Windows Update Agent 5.8.02469 eller senere.

Jeg vil gerne vide hvor jeg kan hente denne opdatering uden at køre automatiske opdateringer.

Tak,

Old 26 December 2007, 06:57
Administrator

Ha! Ak, dem, der vælger ikke jævnligt at opdatere deres software fik en temmelig ubehagelig overraskelse, når de forsøger at installere en af de nyeste versioner af Windows Live Messenger. Hvis du ikke har din computer sat for automatiske opdateringer, kan du blive en af de ulykkelige sjæle, der får beskeden "Du skal installere den kritiske opdatering" Windows Update Agent 5.8.02469 ", når de forsøger at installere Windows Live Messenger. Og at dømme fra mængden af forum anmodninger og hektiske spørgsmål ved talrige svar fora, du er bestemt ikke alene. Så hvor i verden er denne undvigende Windows Update Agent 5.802469?

Da det kan virke en smule forstyrrende for nogle og lige ligefrem irriterende for andre, mange mennesker vælger at slå den automatiske opdateringsfunktion på deres computer, uanset grunden. Nyere versioner af Microsoft Windows, herunder Windows ME, 98, 2000, XP og Vista har alle denne automatiske opdatering af faciliteterne. Det er vigtigt for dig at holde din computer opdateret, fordi Microsoft spørgsmål patches og opdateringer til sikkerhedsspørgsmål på regelmæssig basis. Hvis du vælger at manuelt opdatere, skal du besøge Microsoft Update regelmæssigt. Du kan vælge, hvilke opdateringer du ønsker at installere, men de kritiske opdateringer er dem, du bør være mest bekymret for.

Da opdateringer patch gabende huller i Microsoft Windows, skal du ikke blive overrasket over at opdage, at du pludselig et offer for en virus, Trojan, orm, eller en anden sådan nastiness hvis du vælger ikke at sørge for, at din software er opdateret. Du kan måske undre, hvordan du er blevet ofre for sådanne ting, når du ikke har gjort af den traditionelle "forkerte" ting (såsom at åbne ukendte vedhæftede filer eller downloade ulovlig software), der normalt forårsager disse problemer. Simply put, kan du have forsømt at holde din Windows-software opdateret, og nogen kan have udnyttet en af de kendte sikkerhedshuller i softwaren. Det er også højst sandsynligt grunden til du ikke kan finde Windows Update Agent 5.8.02469.

Nu hvor du forstår vigtigheden af at opdatere din Windows-software, hvis du ikke har din computer sættes til automatisk opdatering, kan du løbende tjekke for opdateringer ved at gå til Windows Update - dit operativsystem vil blive fundet automatisk. Du kan derefter scanne computeren for opdateringer, og resultaterne vil returnere eventuelle kritiske og / eller sikkerhedsopdateringer dit system kan kræve. Vælg den kritiske opdateringer og eventuelle anbefalede opdateringer, du måske ønsker, og vælg derefter 'Installer'. For dem, der mangler den undvigende Windows Update Agent 5.8.02469, vil du sikkert finde det gemmer sig herude.

Så hvor i verden var Windows Update Agent 5.8.02469? Måske var det gemmer sig lige under næsen hele tiden. Mange af vores edb-problemer kan løses ved at tage sig at udføre en lidt vedligeholdelse og pleje på regelmæssig basis. Så næste gang du forsøger at installere et nyt program, og få en irriterende fejlmeddelelse, kan det lige være, at du ikke har været så flittig med at holde din software opdateret, som du burde have været.

Besøg vores søster site
-- Travel Fans

Mit System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Onboard Inte
Lydkort:
5,1 Onboard Integreret
Hard Drive (r):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVD-RW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Netværk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin
Monitor (s):
17 "WXGA + HD Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 26 December 2007, 07:20
Ordinært medlem

nevermind, jeg hentede leve af Microsofts websted, og det virker nu:)

Fordi, har tidligere i ajourført, og det har rodet min computer eller så nogle folk fortæller mig har det
Old 7 januar 2008, 20:18
Nyt medlem

Så jeg har geninstalleret Windows XP Home, men nu jeg goto installere Windows Live, og jeg får den samme fejl, og jeg kan ikke finde nogen hvor man kan hente, hvad den siger at hente. Når jeg goto opdateringerne side det kommer op med noget om den side kan ikke vises. Jeg er ikke sikker på hvorfor, jeg har ActiveX ting man ønsker osv.

Enhver hjælp ville meget værdsat.
Old 17 januar 2008, 02:15
Nyt medlem

Citat:
Originally Posted by Chain2r View Post
Jeg har Windows XP Professional Service Pack 2, og jeg går til at installere MSN Live den nyeste version, og jeg får denne forsigtighed popup.

En vigtig opdatering er nødvendig. At fortsætte denne installation, skal du installere Windows Update Agent 5.8.02469 eller senere.

Jeg vil gerne vide hvor jeg kan hente denne opdatering uden at køre automatiske opdateringer.

Tak,
behage kunne nogen fortælle mig, hvordan kan jeg få denne cos Jeg kan ikke åbne msn med ud af denne agent opdatering 5.8.02469
Old 17 januar 2008, 02:17
Nyt medlem

Citat:
Originally Posted by Dani View Post
behage kunne nogen fortælle mig, hvordan kan jeg få denne cos Jeg kan ikke åbne msn med ud af denne agent opdatering 5.8.02469
kan nogen ikke hvor jeg kan få denne fejl
Old 17 januar 2008, 02:26
Administrator

Køb Windows.

Besøg vores søster site
-- Travel Fans
Old 17 januar 2008, 05:19
Nyt medlem

at det ikke hjælper cos du ikke har sed, hvordan og hvor man kan hente denne opdatering agat 5.8.02469
Old 17 januar 2008, 05:23
Administrator

Gå til Microsoft Update hjemmeside.

Besøg vores søster site
-- Travel Fans
Old 27 februar 2008, 20:49
Nyt medlem

Citat:
Originally Posted by Dani View Post
at det ikke hjælper cos du ikke har sed, hvordan og hvor man kan hente denne opdatering agat 5.8.02469
Jeg havde nøjagtig samme problem, men da jeg klikkede> starte alle programmer> og øverst er> Windows Update> bare følge op med that.Then jeg gik til http://im.live.com/Messenger/IM/Join/Default.aspx Og så har hentet Windows Live Messenger med INGEN problemer!
Hvad messenger behov er den opdaterede Windows installere programmet. som Windows Update installerer automatisk for dig (før kontrol, hvis din ægte), og hvis det gør ikke arbejde <info removed> <<Vi støtter ikke disse aktiviteter her.
Seriøst, har du ingen grund til at slå automatiske opdateringer fra ... bare sæt den til at hente, men dont installere, så skal du manuelt installere (højreklik på den gule skjold ved uret) alt andet end noget med WGA i titlen ... garanti thatll gøre dit liv nemmere ... og sikrere.
Hope this helps
Reply

Register

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Kan ikke opdatere eller Hent Windows Media Player 11 til Vista Tinka Multimedia & Codecs 4 29 November 2009 10:09
Windows 7 Beta Out. Klar til Download Now! serverguy Windows-operativsystemer 53 17 marts 2009 09:24
Windows update rbscooby Windows-operativsystemer 3 24 April 2008 13:06
Windows update christine154 Windows-operativsystemer 45 28 februar 2008 05:45
Hjælp! - Win32/agent trojan mumskiii Virus, Spyware & Sikkerhed 25 28 Januar 2008 09:06
Thread Tools

Oversættelser Powered by Powered by Google
Arabic Bulgarian Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2010 Computer Juice.