![]() |
|
| |||
| |||
| Hi Guys and Girls, Jeg har en bærbar computer med Windows XP installeret og en ægthedsbeviset på bunden, og det hele fungerer helt fint. Jeg har lige købt en dejlig tårn uden et operativsystem, og på nuværende tidspunkt ikke har råd til at købe en anden disk kopi af Windows XP. Min laptop ikke brænde cd'er eller har et diskettedrev, men det har et dvd-drev ikke brænder og USB og Ethernet. Mit tårn har USB-Ethernet-og cd-og dvd-rom-drev Tak, Hazard |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Taler om piratkopiering er ikke tilladt i dette forum.
| |||
| |||
| Åh ret ked af, jeg bare ud fra, at fordi jeg ejede den licens jeg fik lov at gøre med den, hvad jeg vil, bortset fra at sælge det eller sende det etc etc? |
|
| |||
| |||
| Tja ifølge M $ én licens til en pc |
![]() |
|
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Boot-up "-problem - Windows XP Home eller XP Media Edition vil ikke starte | elanorbreton | Windows-operativsystemer | 3 | 2 oktober 2009 15:10 |
| Windows XP Home Edition ikke vil boote? (Skal have adgang til Boot.ini) | ryannathans | Windows-operativsystemer | 12 | 11 Juli 2009 07:42 |
| Acer Aspire 5520 5219, AMD turio 64 med Windows Vista Boot Problemer | nandan8312 | Bærbare computere, Uroer & PDA'er | 1 | 29 Maj 2009 08:01 |
| Boot problemer | haysey9 | Windows-operativsystemer | 3 | 16 marts 2008 08:43 |
| Boot problemer | tomportlock | Windows-operativsystemer | 2 | 8 januar 2008 12:44 |
| Thread Tools | |
| |