![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik heb net mijn nieuwe computer met een e8400 en een 9800gt (in principe een 8800gt met een andere naam) en ive gewoon 3dmark 06 en de scores dont exact overeenkomen met andere benchmarks uit simular systemen. mijn CPU overclocked naar 4.0ghz (470 x 8,5), maar ik zag slechts ongeveer 800 extra 3dmarks uit de voorraad klok van 3,0 GHz. andere benchmarks van identieke systemen krijgen ongeveer 20.000 3dmarks maar ik alleen maar ongeveer 11.000, is er iets mis met mijn systeem? het deffenitly isnt oververhitting omdat mijn cpu is ongeveer 45 graden onder load en 31 graden idle. Ik denk dat mijn grafische driver versie 178.24 mijn systeem specs zijn dan wanneer zij van enige relivance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Maakt u zich geen zorgen over. Synthetische benchmarks betekenen niets. U zou kunnen hebben op een hogere 3dmark instellingen dan normaal - Zorg ervoor dat het testen op de standaard settnigs.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, benchmarks zoals dat betekenen niet veel, maar zorg ervoor dat u de nieuwste stuurprogramma's voor alles, dat maakt een verschil.
| |||
| |||
| dont feel slecht onze laptop deed vreselijk. verhaal tijd: vader vindt 3Dmark05 op onze laptop en loopt het eerste 10 seconden waren prima, dan heb jumpier en jumpier totdat na ongeveer 2 minuten de laptop beslist zij overbelast en up komt het beruchte BSOD, maar met geen tekst. Ik schat onze laptop zou hebben over een 3. |
|
| |||
| |||
| 3dmarks instellingen zijn standaard, de nieuwste stuurprogramma's, alle nividia hotfixes niet oververhitting. goed zijn deffentialy de GPU omdat de cpu score is goed. niet de moeite te veel, omdat im upgrade naar een 4870 op kerstmis toch, dankzij de hulp 4 jongens. |
|
| |||
| |||
| Eh, bij 22 "je bent niet gaan zien te veel van een toename. Ik raad de GTX 260, pretty much perfect voor 22", veel VRAM voorraad die steeds de norm is vrij snel.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| ok dan, ive just gecontroleerd sommige benchmarks en er is een nogal een verschil tussen de 2 kaarten. denk je dat het de moeite waard om de kern 216 meer dan de reguliere GTX 260 voor een extra € 15? Ook werden tijdens r over dit onderwerp vind je een 19 "of 22" monitor is het beste als ze beide hebben dezelfde res (720p) |
|
| |||
| |||
| Ik zie niet echt een reden om te gaan voor een 22 "monitor als u 1440x900 of iets in die gelijkwaardig zijn aan 720p pixels. Op dat moment ben je alleen maar grotere pixels en een moeilijker te bekijken scherm. Ik heb al kwestie met 22 "monitoren 1650x1050 @ over hun onvermogen om 1080p video native, en doorgaans bevelen 24" or bust. En ja, het is de moeite waard, ongeacht de resolutie. e: Ik dacht dat je het draaien van een 4850 en een 22 "monitor al omdat ik las iemands anders SIG, excuses. Met een 9800GT, het gaat om meer krachtige, ja, maar echt een 4850 of 9800GT is strechings zij zoveel nut bij lage gewijsde gaat. Ik heb alleen bevelen GTX 260 of lager voor iets minder dan 1650x1050, iets meer is een verspilling tbqh.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| lol i just mijn SIG, omdat ik dacht dat ik was om een 4850 maar scannen ran out of stock ... en i ran out van contant geld:). Ook i havent heb de monitor nog im alleen het draaien van een crappy crt op dit moment. briljant dus 19 "monitoren en GTX 260 is het, dankzij 4 wordt het advies! |
|
| |||
| |||
| Heb al van mening dat verbetering van toezicht in de nabije toekomst of om een andere, grotere een te koppelen met het. Na 1920x1200 en de grafische kaart uit te voeren is het geweldig en heb je de helft van dat als je de GTX 260.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Plaats je CPUMark 2,1 Scores Hier | Hybr! D | CPUs, Moederborden & RAM | 139 | 5 november 2009 14:10 |
| 3DMark 06 Backwards Overclocking Performance? | xactly | Algemeen Hardware Chat | 3 | 31 oktober 2009 17:55 |
| De ambtenaar: CJ's Top10 3DMark01/06 benchmark Scores | SocialWarfare | Algemeen Hardware Chat | 293 | De 3 juli 2009 06:00 |
| CJ de 3DMark Algemeen Top10 Benchmark Scores | SocialWarfare | Algemeen Hardware Chat | 7 | 13 mei 2009 09:02 |
| Counter Strike Source Video Stress Test Scores | robina80 | PC & Gaming Console | 6 | 17 Jan 2009 11:40 |
| Thread Tools | |
| |