![]() |
|
| |||
| |||
| Okay jeg troede, det kunne være en god forretning for nogen derude. http://www.tomshardware.com/2007/09/..._2007_edition/ Synes at være en smuk awesome computer til den pris. Bemærk, at det er mere ligesom $ 600 computer, men stadig ikke en dårlig handel. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For den pris punkt er det en meget god handel. Men som en gaming-maskine, og er det ikke. A 2600 Pro. Åh nej. Titlen bør være "The $ 500 generel anvendelse, DX10 stand rig ...... der kan spillet en smule". Nice finde nontheless.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du venligst post i det korrekte forum, Jeg får træt af at fortælle dig.
| |||
| |||
| Ja, tænkte jeg på at få det til mine forældre. Deres computer er 8 år gammel !!!!! aldrig haft et problem ud af det, og det er stadig i gang (okay, så det er til fods ved nu hahaha). |
|
| |||
| |||
| Kunne du tænke dig en Slap pille udtrykt over? Du har ikke fortalt mig, at det før. Måske vil se på din slemme og rart listen igen. Den sidste korrespondance havde vi var, da jeg udstationeret i en, der var flere måneder gammel. Bortset fra at jeg ikke har set dit smilende ansigt. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp: Gaming Rig? Budget gaming rig im få for $ 900 | crazydan20 | General Hardware Chat | 9 | 3 marts 2009 19:36 |
| Gaming PC | Sc0ttY07 | General Hardware Chat | 35 | 24 juli 2008 21:12 |
| Ønsker du at købe en gaming PC | electrik91 | General Hardware Chat | 8 | 15 januar 2008 15:59 |
| Gaming Rig | c master | General Hardware Chat | 12 | 9. sep 2007 12:53 |
| Gaming CPU | xactly | CPU, bundkort og RAM | 7 | 16 august 2007 10:33 |
| Thread Tools | |
| |