![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Okei Ajattelin, että tämä voisi olla hyvä ratkaisu joku siellä. http://www.tomshardware.com/2007/09/..._2007_edition/ Näyttää olevan melko awesome tietokoneen hintaan. Huomaa, että se on enemmän kuin 600 dollaria, mutta vielä ei ole huono kauppa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niiden hinta on hyvin paljon. Mutta kuin pelaamista koneen, hyvin, se ei ole. A-2600 Pro. Voi rakas. Otsikko olisi "The $ 500 yleistä käyttöä, DX10 pystyy rig ...... että voi pelin hieman". Nizzan löytää nontheless.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voisitteko virka oikea foorumi, Saan kyllästynyt kertoa sinulle.
| |||
| |||
| Niin, ajattelin saada sen vanhempani. Heidän tietokone on 8-vuotias !!!!! ei ole koskaan ollut ongelma pois, ja se on edelleen käynnissä (kunnossa, joten on kävely nyt hahaha). |
|
| |||
| |||
| Haluaisitko Chill pilleri ilmaistuna yli? Et ole kertonut minulle, että ennen. Haluavat ehkä tutustumaan tuhma ja mukava luettelo uudelleen. Viimeinen kirjeenvaihto meillä oli, kun olen lähetetty, joka oli useita kuukausia vanhoja. Muu kuin että en ole nähnyt sinun hymyilevän kasvot. |