![]() |
|
| |||
| |||
| Oke ik dacht dat dit misschien een goede deal voor iemand die er zijn. http://www.tomshardware.com/2007/09/..._2007_edition/ Lijkt een mooie awesome computer voor de prijs. Merk op dat het meer is, zoals de $ 600-computer, maar toch geen slechte deal. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voor de prijs is het een zeer goede deal. Maar als een speelautomaat, nou, dat is het niet. Een 2600 pro. Oh schat. De titel moet worden "The $ 500 voor algemeen gebruik, DX10 staat tuig ...... dat kan spel een beetje". Leuk vinden nontheless.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kunt u alstublieft post in het juiste forum, Ik krijg het zat om je te vertellen.
| |||
| |||
| Ja, ik dacht om het voor mijn ouders. Hun computer is 8 jaar oud !!!!! nooit een probleem van te maken en het is nog steeds draait (ok, dus is het wandelen door nu hahaha). |
|
| |||
| |||
| Wilt u een Chill pil geuit over? Je hebt niet verteld me dat eerder. Zou willen kijken naar uw stoute en mooie lijst opnieuw. De laatste briefwisseling we hadden was toen ik geplaatst in een dat was enkele maanden oud. Anders dan dat ik nog niet gezien uw lachend gezicht. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Help: Gaming Rig? Budget gaming rig im krijgen voor $ 900 | crazydan20 | Algemeen Hardware Chat | 9 | De 3 maart 2009 19:36 |
| Gaming PC | Sc0ttY07 | Algemeen Hardware Chat | 35 | 24 jul 2008 21:12 |
| Wanna buy a gaming pc | electrik91 | Algemeen Hardware Chat | 8 | 15 Jan 2008 15:59 |
| Gaming Rig | c kapitein | Algemeen Hardware Chat | 12 | 9e sep 2007 12:53 |
| Gaming cpu | xactly | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 16 aug 2007 10:33 |
| Thread Tools | |
| |