![]() |
|
| |||
| |||
| Ok Jeg trodde det kunne være en god avtale for noen der ute. http://www.tomshardware.com/2007/09/..._2007_edition/ Synes å være en ganske imponerende maskin for prisen. Merk at det er mer som $ 600 datamaskin, men likevel ikke en dårlig avtale. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For pris for det er en veldig god avtale. Men som spill maskin, vel, det er det ikke. A 2600 pro. Å kjære. Tittelen skal være "The $ 500 generell bruk DX10 stand rigg ...... som kan spillet litt. Nice finner nontheless.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du vennligst poste i riktig forum, Jeg blir lei av å fortelle deg.
| |||
| |||
| Ja, jeg tenkte å få det til mine foreldre. Datamaskinen er 8 år !!!!! aldri hatt et problem ut av det og det er fremdeles kjører (ok, så det går nå hahaha). |
|
| |||
| |||
| Vil du ha en Chill pillen uttrykt over? Du har ikke fortalt meg det før. Kanskje vil se på frekk og fin liste igjen. Den siste korrespondansen vi hadde var da jeg postet i en som var noen måneder gammel. Annet enn at jeg har ikke sett den smilende ansikt. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp: Gaming Rig? Budsjett gaming rigg im får for $ 900 | crazydan20 | General Hardware Chat | 9 | 3 mars 2009 19:36 |
| Gaming PC | Sc0ttY07 | General Hardware Chat | 35 | 24 juli 2008 21:12 |
| Vil kjøpe en gaming PC | electrik91 | General Hardware Chat | 8 | 15 januar 2008 15:59 |
| Gaming Rig | c master | General Hardware Chat | 12 | 9nde sep 2007 12:53 |
| Gaming CPU | xactly | CPUer, Hovedkort & RAM | 7 | 16 august 2007 10:33 |
| Thread Tools | |
| |