![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Okej jag trodde att detta kan vara en bra affär för någon därute. http://www.tomshardware.com/2007/09/..._2007_edition/
Verkar vara en ganska bra dator för priset. Observera att det är mer som de $ 600 datorn, men fortfarande inte en dålig affär. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
För priset punkt det är en mycket bra affär.
Men som en spel-maskin, men det är det inte. Ett 2600 Pro. Oj då. Titeln bör "The $ 500 för allmänt bruk, DX10 kan provanordning ...... som kan spelet lite". Nice hitta nontheless.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Kan du vara snäll och posta i rätt forum, jag blir trött på att säga dig.
|
|||
|
|||
|
Ja, jag tyckte om att få det för mina föräldrar. Deras dator är 8 år !!!!! aldrig haft problem av det hela och det är fortfarande i gång (okej, så det är gångavstånd nu hahaha).
|
|
|
|||
|
|||
|
Vill du ha en Chill piller uttryckt över? Du har inte berättat för mig förut. Kanske vill titta på stygg och trevlig lista igen. Den sista korrespondens vi hade var när jag postat i en det var flera månader gamla. Annat än att jag inte har sett ditt leende ansikte.
|