![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg købte en Acer Aspire 5610Z tilbage i februar i år, som har fra få gå regelmæssigt og intermittantly koblede sig fra. Det har været tilbage til Acer 3 gange for at blive repareret, og de siger, at de ikke kan finde fejlen. Comet nægter at gøre noget ved det. Har nogen andre kommer på tværs af denne adfærd, og hvis det gør, de har nogen tanker om, hvad der kan forårsage det? Mange tak Mike |
|
| |||
| |||
| Jeg er virkelig ked af du har problemer som dette. Comet ikke kan vaske deres hænder i det gerne, at de er de sælgere og har en retlig forpligtelse i henhold til salg af varer handle http://www.dti.gov.uk/consumers/buyi.../page8600.html Print det ud og reaktionseffekt det i deres ansigter! Personligt har jeg aldrig vil handle med dem igen, da de har en uforsvarlig vis med hensyn til lovgivning, afkast, fejl osv. Kan De give flere oplysninger om nedlukninger? Er Windows lukke normalt, eller er den effekt, pludselig ser ud til at mislykkes? (Hard med en bærbar computer, da der er et batteri der!) Du er nødt til at give flere oplysninger og måske vi kan hjælpe.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Hej, Mange tak for de venlige ord. I øjeblikket er jeg venter på et opkald fra en vejleder på Comet Kundeservice, men jeg er ikke holde min ånde. Jeg har netop skrevet et brev til dem at bringe dem om, at medmindre jeg modtager enten mine penge tilbage eller en ny enhed af den 1/12/07 Jeg vil begynde county retssager mod dem. Med hensyn til problemet - den bærbare computer er tilsluttet en ekstern strømforsyning og har sit batteri installeret. Der er ingen mærkbare mønster - det ser ud til at bare skifte sig selv ud med jævne mellemrum med en ungraceful exit fra OS, som da jeg genstarte den, jeg får den sædvanlige meddelelse, som spørger, hvordan jeg ønsker at starte Windows. Jeg kører Windows Vista med alle tilgængelige upgardes og rettelser mv Accoriding til Acer de har renset den, erstattes moderen bord, re-blinker og opgraderede BIOS, og som havde den på sættetiden test for 30 timer. Jeg er dog meget tvivlsomt, om de faktisk har gjort noget. Så som du kan se jeg er i slutningen af mit teather og ved ikke, hvad de skal gøre næste. Venlig hilsen Mike |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| HJÆLP med Acer Aspire 8930! Please? | Zooropean11 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 1 juli 2009 15:21 |
| Acer Aspire T180 Opgraderinger | Afstand | CPU, bundkort og RAM | 5 | 6. jun 2009 11:46 |
| Acer Aspire Predator G7700 | Supercalifragilistic | CPU, bundkort og RAM | 2 | 25th Apr 2009 01:45 |
| Køb Acer Aspire 5920? | MJM | Laptops, Mobiles & PDA'er | 9 | 19 juli 2008 18:47 |
| Acer Aspire ikke afspilning af DVD'er! | sarah050404 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 6 | 14 oktober 2007 05:34 |
| Thread Tools | |
| |