vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Acer Aspire 5610Z

Reply

Thread Tools
Old 14 marraskuu 2007, 06:46
Uusi Jäsen

Default Acer Aspire 5610Z

Ostin yksi Acer Aspire 5610Z takaisin tämän vuoden helmikuussa, joka on siitä saada mennä säännöllisesti ja intermittantly kytketään itse pois.

On takaisin Acer 3 kertaa korjauksessa ja he sanovat, että he eivät löydä vika. Comet eivät suostu tekemään mitään.

Onko kukaan muu törmännyt tähän käyttäytymiseen ja jos heillä on mitään ajatuksia siitä, mikä voisi aiheuttaa sen?

Paljon kiitoksia
Mike
Old 14 marraskuu 2007, 07:13
Rahoittajien ryhmän

Olen todella pahoillani, sinulla on ongelmia, kuten tämän. Comet ei voi pestä käsiään niin kuin, että ne ovat myyjät ja on oikeudellinen vastuu tavaroiden myynnistä toimia

http://www.dti.gov.uk/consumers/buyi.../page8600.html

Tulosta se ja työntövoima se heidän kasvoillaan! Henkilökohtaisesti en koskaan kaupassa ne uudelleen, koska ne on piittaamattomuudesta osalta lakia, palauttaa, viat jne.

Voitko antaa lisätietoja seisokit? Onko Windows sulkea normaalisti tai ei tehoa yhtäkkiä epäonnistua? (Hard kanssa läppäriin kuin on akun siellä!)

Sinun täytyy antaa lisätietoja ja ehkä voimme auttaa.

Old 14 marraskuu 2007, 07:36
Uusi Jäsen

Hei,

Monet kiitokset ystävällisistä sanoistanne. Olen tällä hetkellä odottaa puhelun takaisin ohjaajan klo Comet asiakaspalveluun, mutta en ole tilaa minun hengenvetoon. Olen juuri kirjoittanut kirjeen ne asettaisivat heidän huomautus, että ellei saan joko minun rahat takaisin tai korvaavan yksikkö, jonka 1/12/07 I alkavat maakunta oikeudenkäyntiin niitä vastaan.

Kannalta ongelma - kannettava tietokone on kytketty ulkoiseen virtalähteeseen ja sen akku on asennettu. Ei ole mitään havaittavaa mallia - se näyttää vain vaihtaa itse pois määräajoin kanssa tökerö poistumisen OS kuin silloin, kun käynnistän sen saan tavallista viestin, jossa kysyttiin, miten haluan aloittaa ikkunat. Olen Windows Vistan kanssa kaikki käytettävissä olevat upgardes ja korjaukset jne.

Accoriding on Acer ne on puhdistettava se korvataan äiti aluksella, uudelleen flashed ja päivittänyt BIOS ja oli sen liota testi 30 tuntia. Olen kuitenkin erittäin epäilevästi siihen, onko niillä oikeastaan tehnyt mitään.

Joten kuten näette olen lopussa minun teather ja eivät tiedä mitä tehdä seuraavaksi.

Ystävällisin terveisin
Mike
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
OHJE Acer Aspire 8930! Please? Zooropean11 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 5 1. Jul 2009 15:21
Acer Aspire T180 Päivitykset Etäisyys CPUs, Emolevyt & RAM 5 6. Jun 2009 11:46
Acer Aspire Predator G7700 Supercalifragilistic CPUs, Emolevyt & RAM 2 25th Apr 2009 01:45
Osta Acer Aspire 5920? Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 9 19. Jul 2008 18:47
Acer Aspire ei ole pelannut DVD: t! sarah050404 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 6 14. lokakuu 2007 05:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.