![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ik kocht een Acer Aspire 5610Z terug in februari van dit jaar die van de krijg ga regelmatig en intermittantly ingeschakeld zichzelf uit.
Het is terug naar Acer 3 keer voor reparatie en ze zeggen dat ze niet kunnen vinden van de fout. Comet weigeren er iets aan te doen. Heeft iemand anders komen over dit gedrag en zo ja, hebben ze alle gedachten over wat er zou kunnen worden veroorzaakt het? Many thanks Mike |
|
|
|||
|
|||
|
Ik ben echt spijt u problemen zoals dit. Komeet niet kunnen wassen hun handen van het zo doet, zij zijn de verkopers en hebben een wettelijke verantwoordelijkheid uit hoofde van de verkoop van goederen handelen
http://www.dti.gov.uk/consumers/buyi.../page8600.html Print het uit en de grote lijnen in hun gezicht! Persoonlijk zal ik nooit de handel met ze weer als ze een roekeloosheid met betrekking tot de wet, rendementen, defecten, enz. Kunt u meer informatie over uitschakelingen? Is Windows sluiten normaal of is de stroom plotseling lijken te mislukken? (Hard met een laptop als er sprake is van een batterij er!) U nodig om meer informatie en misschien kunnen we helpen.
|
|||
|
|||
|
Hoi,
Hartelijk dank voor de vriendelijke woorden. Ik ben momenteel te wachten op een gesprek terug van een toezichthouder op Comet Customer Services, maar ik ben niet in het bezit is mijn adem. Ik heb net een brief geschreven aan hen om ze op mededeling dat als ik ofwel mijn geld terug of een vervangend apparaat door de 1/12/07 Ik zal beginnen county gerechtelijke procedure tegen hen. In termen van het probleem - de laptop is aangesloten op een externe voeding en heeft een batterij geïnstalleerd. Er is geen patroon te onderscheiden - het lijkt net schakelen zichzelf uit op gezette tijden met een onbevallig verlaten van het OS als wanneer ik opnieuw opstart krijg ik de gebruikelijke bericht met de vraag hoe ik wil om Windows te starten. Ik ben met Windows Vista met alle beschikbare upgardes en fixes enz. Accoriding aan Acer zij hebben schoongemaakt het uit, als de moeder boord, opnieuw geflitst en upgrade van de BIOS en hadden het over uitzettijd test voor 30 uur. Ik ben echter zeer twijfelachtig over de vraag of zij dit daadwerkelijk hebben gedaan. Dus zoals je kunt zien ben ik aan het eind van mijn teather en weten niet wat te doen. Met vriendelijke groet Mike |