mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Acer Aspire 5610Z

Reply

Thread Tools
Old 14th 2007 nov 06:46
New Member Group

Default Acer Aspire 5610Z

Jeg kjøpte en Acer Aspire 5610Z tilbake i februar i år som har fra få gå regelmessig og intermittantly slått seg av.

Det har vært tilbake til Acer 3 ganger for reparasjon og de sier de ikke kan finne feilen. Comet er å nekte å gjøre noe med det.

Har noen andre kommer over denne atferden, og hvis det gjør de har noen tanker om hva som kunne forårsake den?

Mange takk
Mike
Old 14th 2007 nov 07:13
Donor Group

Jeg er virkelig lei meg du har problemer som dette. Comet kan ikke vasker hendene på det sånn, de er de leverandører og har et juridisk ansvar under salg av varer handle

http://www.dti.gov.uk/consumers/buyi.../page8600.html

Skrive den ut og støte det i deres ansikter! Personlig vil jeg aldri handle med dem igjen fordi de har en recklessness med hensyn til lov, returnerer, feil, etc.

Kan du gi noe mer informasjon om nedstenginger? Har Windows avslutte normalt eller gjør strømmen plutselig ser ut til å mislykkes? (Hard med en bærbar datamaskin som det er et batteri der!)

Du må oppgi mer informasjon og kanskje vi kan hjelpe.

Old 14th 2007 nov 07:36
New Member Group

Hei,

Mange takk for de hyggelige tilbakemeldingen. Jeg er for øyeblikket venter på et anrop fra en arbeidsleder på Comet kundeservice, men jeg er ikke å holde meg pusten. Jeg har nettopp skrevet et brev til dem å sette dem på merker at hvis jeg får enten penger tilbake eller en ny enhet ved 1/12/07 Jeg vil begynne distriktsretten rettssaken mot dem.

I form av problemet - den bærbare datamaskinen er koblet til en ekstern strømforsyning og har batteriet installert. Det er ingen discernable mønster - det ser ut til å bare slå seg av med jevne mellomrom med en ungraceful exit fra OS så når jeg starter den får jeg den vanlige som spør hvor jeg ønsker å starte Windows. Jeg kjører Windows Vista med alle tilgjengelige upgardes og reparasjoner etc.

Accoriding til Acer har renset den, kan erstattes moren bord, re-flashed og oppgradert BIOS og hadde det på suge test på 30 timer. Jeg er imidlertid svært tvilsomt om de faktisk har gjort noe.

Slik at du kan se jeg er på slutten av min teather og vet ikke hva de skal gjøre.

Med vennlig hilsen
Mike
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hjelp med Acer Aspire 8930! Please? Zooropean11 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 5 1 juli 2009 15:21
Acer Aspire T180 Oppgraderinger Avstand CPUer, Hovedkort & RAM 5 6 juni 2009 11:46
Acer Aspire Predator G7700 Supercalifragilistic CPUer, Hovedkort & RAM 2 25 april 2009 01:45
Kjøp Acer Aspire 5920? MJM Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 9 19 juli 2008 18:47
Acer Aspire ikke spiller DVDer! sarah050404 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 6 14 oktober 2007 05:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.