![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg woz spekulerer hvis any1 kan hjælpe mig med at installere et andet tastatur til min PC Når jeg stikket i andet tastatur det registre, som den første. Jeg ønsker det for FIFA som jeg kun kan spille på tastaturet, men jeg ønsker at spille min bror, der også kun spiller på tastaturet. Problemet er, at det registre som samme controller på samme hold. Venligst hjælp, hvis muligt ![]() Tak JT80 |
|
| |||
| |||
| im ikke sikker på, at Thats muligt medmindre hvis du kort forskellige styringer til din bror, for eksempel kun én spiller kan bruge op nede i bevægelse, så den anden spiller ville være nødt til at bruge noget lignende w, a, s, d for bevægelighed osv. den anden allternative er at købe et par usb spillet puder og lege med dem |
|
| |||
| |||
| Thank u for besvarelse Det er en god idé, men det er ikke det. Grunden til, at jeg vil tilføje et andet tastatur er, at min bror og jeg er både bruges til at lege med tastaturet, som vi er fortrolige med den kontrol, så ændrer nøgler ville være ligesom at bruge en ny controller. Men takket nogen måde. Venligst, hvis en kender en måde kan de svar. Tak JT80 |