![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei I woz ihmettelevät, jos any1 voi auttaa minua asentaa toisen näppäimistö minun PC Kun kytken toisen näppäimistö se rekisteröi kuin ensimmäinen. Haluan sen FIFA kuin voin vain pelata näppäimistön mutta haluan pelata veljeni joka vain toistaa koskettimistoa. Ongelmana on se, että rekistereihin sama rekisterinpitäjä on sama tiimi. Ole hyvä ja auta, jos mahdollista ![]() Kiitos JT80 |
|
| |||
| |||
| im ole varma, että thats mahdollista ellei jos kartta eri ohjauslaitteet veljesi, esimerkiksi vain yksi pelaaja voi käyttää jopa avain liikkuvuus joten muu pelaaja olisi käytettävä jotain w, a, s, d liikkuvuus jne. muiden allternative on ostaa pari usb pelin tyynyille ja pelata heidän kanssaan |
|
| |||
| |||
| Kiittää u vastaamiselle Se on hyvä ajatus, mutta se ei ole. Syynä Haluan lisätä toisen näppäimistö on se, että veljeni ja minä olemme molemmat käyttää leikkii näppäimistöä kuten olemme perehtyneet valvontaa, jotta muuttuviin avaimet olisi sama kuin käyttämällä uutta valvojalle. Mutta kiitos millään tavalla. Ole hyvä ja jos joku tietää, niin he voivat vastata. Kiitos JT80 |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Extra HD is Dead | capper | Drives & Removable Media | 1 | 2 marraskuu 2009 08:50 |
| Extra HD / Synctoy Problem | capper | Drives & Removable Media | 0 | 19 lokakuu 2009 02:31 |
| CD Extra tai Mixed CD-tilassa? | stardj | Multimedia & Codecs | 0 | 7 syyskuu 2009 10:34 |
| Extra fan. | Coolyxxx | Kotelot & Virtalähteet | 8 | 1. Jan 2009 23:00 |
| Extra Line Out | ben0401 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 31. Joulukuu 2007 13:42 |
| Thread Tools | |
| |