mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Legge til ekstra keybord til PC

Reply

Thread Tools
Old 3dje Nov 2007, 16:48
Medlem Group

Hei

Jeg woz undrer hvis any1 kan hjelpe meg med å installere en andre tastatur til PC-en når jeg kobler den andre tastatur registrerer det som den første.
Jeg vil ha den for FIFA som jeg bare kan spille på tastaturet, men jeg ønsker å spille min bror som også bare spiller på tastaturet. Problemet er at det registreres som samme kontrolleren på samme lag.

Vennligst hjelp hvis mulig

Takk

JT80
Old 4de Nov 2007, 03:24
Donor Group

im ikke sikker på at dvs mulig med mindre hvis du kart ulike kontroller for din bror, for eksempel bare én aktør kunne bruke opp-tasten for bevegelse, slik at den andre spilleren må bruke noe w, a, s, d for bevegelse osv.

den andre allternative er å kjøpe et par usb spillet pads og spille med dem
Old 4de Nov 2007, 06:05
Medlem Group

Takk u for å svare

Det er en god idé, men det er ikke det. Årsaken Jeg vil legge til et annet tastatur er at broren min og jeg er både brukes til å spille med tastaturet som vi er kjent med kontrollene slik endring tastene ville være som å bruke en ny kontroller. Men takket noen måte.
Vær hvis noen vet en måte kan de svarer.

Takk

JT80
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.