![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg woz undrer hvis any1 kan hjelpe meg med å installere en andre tastatur til PC-en når jeg kobler den andre tastatur registrerer det som den første. Jeg vil ha den for FIFA som jeg bare kan spille på tastaturet, men jeg ønsker å spille min bror som også bare spiller på tastaturet. Problemet er at det registreres som samme kontrolleren på samme lag. Vennligst hjelp hvis mulig ![]() Takk JT80 |
|
| |||
| |||
| im ikke sikker på at dvs mulig med mindre hvis du kart ulike kontroller for din bror, for eksempel bare én aktør kunne bruke opp-tasten for bevegelse, slik at den andre spilleren må bruke noe w, a, s, d for bevegelse osv. den andre allternative er å kjøpe et par usb spillet pads og spille med dem |
|
| |||
| |||
| Takk u for å svare Det er en god idé, men det er ikke det. Årsaken Jeg vil legge til et annet tastatur er at broren min og jeg er både brukes til å spille med tastaturet som vi er kjent med kontrollene slik endring tastene ville være som å bruke en ny kontroller. Men takket noen måte. Vær hvis noen vet en måte kan de svarer. Takk JT80 |