mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Lägga till extra keybord till PC

Reply

Thread Tools
Old 3 November 2007, 16:48
Ledamot Gruppen

Default Lägga till extra keybord till PC

Hej

Jag woz undrar om any1 kan hjälpa mig att installera en andra tangentbord till min dator när jag satt i andra tangentbord det register som den första.
Jag vill ha det till FIFA eftersom jag bara kan spela på tangentbordet, men jag vill spela min bror som också bara spelar på tangentbordet. Problemet är att det register som samma controller på samma lag.

Snälla Hjälp om möjligt

Tack

JT80
Old 4 november, 2007, 03:24
Givargruppen

im inte säker på att thats möjligt om inte om du karta olika kontroller för din bror, till exempel bara en spelare kan använda upp för rörlighet så att andra spelare skulle behöva använda något i stil med w, a, s, d för rörlighet etc.

andra allternative är att köpa ett par usb-spel kuddar och spela med dem
Old 4 november, 2007, 06:05
Ledamot Gruppen

Thank u för att svara

Det är en bra idé men det är inte det. Anledningen till att jag vill lägga till ett annat tangentbord är att min bror och jag är både används för att spela med tangentbordet som vi känner till kontroller så att byta nycklar skulle vara som att använda en ny styrenhet. Men tack något sätt.
Snälla om någon vet ett sätt kan de svara.

Tack

JT80
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Extra HD is Dead capper Drives & Removable Media 1 2 november 2009 08:50
Extra HD / SyncToy Problem capper Drives & Removable Media 0 19 oktober 2009 02:31
CD Extra eller Mixed CD Mode? stardj Multimedia & Codecs 0 7 september 2009 10:34
Extra fläkt. Coolyxxx Cases & Power Supplies 8 1 januari 2009 23:00
Extra Line Out ben0401 Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 1 31 december 2007 13:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.