![]() |
|
| |||
| |||
| hey der, bare brug for nogle udtalelser virkelig. Min søster har købt en pc fra Dell uden at fortælle mig (wot en fjollet pige!) Men im bange for at hun kunne have betalt over odds for det, jeg ville bare youre udtalelser om det, og vejret du tror, det gode eller ej, youre alle eksperter! De specs: Dell Dimension C521 Dell 20 "Black bred fladskærm AMD Live Teknologi-Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4000 + Genuine Windows Vista Home Premium 4096MB DDR2 SDRAM 500 GB Serial ATA Hard Drive 256 MB ATI Radeon PCI Express-grafikkort 13 i 1 medier kortlæser Integreret Hybrid (analoge / Digital) TV-tuner Denne mens pakke kom til £ 682,87 Også et andet spørgsmål var, TV-tuner, som jeg vil få, kan jeg se DVB-T kanaler samt om det? Tak for hjælp:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fra, hvad du har lagt (sikker på, om en eller to optiske drev, udvidet garanti, tastatur / mus osv.) Det ligner en konkurrencedygtig pris.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Ingen grund til ikke Ani. Mit system: #
|
|
| |||
| |||
| forsøgt at matche det på e køberen bits NCD medmindre jeg brugte alle Homegrown |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Brug for din Rådgivning / udtalelser / Suggestions om dette Setup | dellnomore | General Hardware Chat | 19 | 7 januar 2009 13:59 |
| Lidt rådgivning nødvendig | megabyte | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 20 november 2008 09:25 |
| Udtalelser behov pls | Thunderer | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 30 januar 2008 04:25 |
| Nogle PSU Advice Needed | Macmac508 | Cases & Strømforsyninger | 1 | 27th Dec 2007 15:28 |
| Upgrade rådgivning nødvendig | Groucho | General Hardware Chat | 10 | 10 oktober 2007 06:52 |
| Thread Tools | |
| |