![]() |
|
| |||
| |||
| hey there, moeten gewoon meningen echt. Mijn zus kocht een pc van Dell zonder mij (WOT een dom wicht!), Maar im bang dat ze zouden hebben betaald over de kansen voor haar, ik wilde alleen maar youre adviezen over het weer en je denkt dat het goed is of niet, als youre alle deskundigen! De specs: Dell Dimension C521 Dell 20 "Zwart breedbeeld flat-panel AMD Live-technologie Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4000 + Legitieme Windows Vista Home Premium 4096MB DDR2 SDRAM 500 GB Serial ATA Hard Drive 256 MB ATI Radeon PCI Express-videokaart 13-in-1 geheugenkaartlezer Geïntegreerde Hybrid (Analouge / Digitale) TV-tuner Dit terwijl pakket kwam tot 682,87 pond Ook een andere vraag was, de tv-tuner die ik zal krijgen, kan ik kijken Freeview-kanalen en op het? Thanks a lot for the help:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Van wat heb je je (zeker weet of een of twee optische drives, uitgebreide garantie, toetsenbord / muis etc) Het ziet eruit als een concurrerende prijs.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Er is geen reden waarom niet Ani. Mijn Systeem: #
|
|
| |||
| |||
| geprobeerd om het e wedstrijd op de stukjes koper NCD, tenzij ik allemaal van eigen bodem gebruikt |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Need Your Advice / Adviezen / Suggesties over dit Setup | dellnomore | Algemeen Hardware Chat | 19 | De 7 januari 2009 13:59 |
| Een beetje advies nodig | megabyte | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 20 nov 2008 09:25 |
| Adviezen nodig, pls | Donderaar | Netwerken, modems & VoIP | 4 | 30 Jan 2008 04:25 |
| Sommige PSU Advice Needed | Macmac508 | Cases & Power Supplies | 1 | 27 dec 2007 15:28 |
| Upgrade advies nodig | groucho | Algemeen Hardware Chat | 10 | 10 okt 2007 06:52 |
| Thread Tools | |
| |