![]() |
|
| |||
| |||
| hei der, bare trengte litt meninger egentlig. Min søster har kjøpt en pc fra dell uten å fortelle meg (wot en dum jente!) But im redd hun kan ha betalt over oddsen for det, jeg ville bare youre meninger om det, og vær du tror det bra eller ikke, så youre alle eksperter! Spesifikasjoner: Dell Dimension C521 Dell 20 "Black bred flatskjerm AMD Live Teknologi-Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4000 + Genuine Windows Vista Home Premium 4096MB DDR2 SDRAM 500 GB Serial ATA harddisk 256 MB ATI Radeon PCI Express-grafikkort 13-i-1 mediekortleser Integrert Hybrid (Analouge / digital) TV tuner Dette mens pakken kom til £ 682.87 Også et annet spørsmål, ble TV-mottaker som jeg vil bli, kan jeg se på DTT kanaler, så vel på det? Tusen takk for hjelp:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fra hva du har satt (usikker på om ett eller to optiske stasjoner, utvidet garanti, tastatur / mus osv.) Det ser ut som en konkurransedyktig pris.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Ingen grunn til hvorfor ikke Ani. Min System: #
|
|
| |||
| |||
| prøvde å matche det på e kjøper biter NCD uten at jeg brukte alt hjemmelaget |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger råd / meninger / forslag på dette oppsettet | dellnomore | General Hardware Chat | 19 | 7 januar 2009 13:59 |
| Litt råd trengs | megabyte | Web Design, hosting & SEO | 6 | 20 nov 2008 09:25 |
| Meninger nødvendig, pls | Thunderer | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 30 januar 2008 04:25 |
| Noen PSU Advice Trengs | Macmac508 | Bærevesker & Strømforsyning | 1 | 27 desember 2007 15:28 |
| Oppgrader råd trengs | groucho | General Hardware Chat | 10 | 10 oktober 2007 06:52 |
| Thread Tools | |
| |