![]() |
|
| |||
| |||
| Hallå där, behövde bara några åsikter verkligen. Min syster köpte en dator från Dell utan att berätta för mig (wot en silly girl!) Men im orolig att hon skulle ha betalat över oddsen för det, jag ville bara youre åsikter om det och oavsett om ni tror det bra eller inte, eftersom youre all experter! Den speciell: Dell Dimension C521 Dell 20 "Black tums platt AMD Live Technology Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4000 + Äkta Windows Vista Home Premium 4096MB DDR2 SDRAM 500 GB Serial ATA Hard Drive 256 MB ATI Radeon PCI Express-grafikkort 13 in 1 media card reader Integrerad Hybrid (Analog / Digital) Tv-tuner Detta samtidigt som paketet kom till £ 682,87 Också en annan fråga var det TV-tuner som jag kommer att få, kan jag titta Freeview kanaler samt på det? Tack för hjälp:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Från vad du har lagt (osäker på om en eller två optiska enheter, förlängd garanti, tangentbord / mus etc) Det ser ut som ett konkurrenskraftigt pris.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Inget skäl varför inte Ani. Mitt System: #
|
|
| |||
| |||
| försökte matcha det på bitar e köpare NCD om jag inte använt alla hemodlade |