![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| samt den nye oc opbygger jeg synes at være ophørt med at arbejde her er historien
Jamen jeg var på Ubuntu og scren bare stoppede og vendte sort, jeg genstartet og læsset noget, så jeg stikket ud af PSU og re tilsluttet det da jeg fik en besked om at gå i fejlsikret tilstand og system ure, gik jeg ud fra det var mit grafikkort ( 8800 Ultra), så jeg tages om, at nu når jeg starter får jeg en squiel that doesnt stop og intet belastninger på skærmen, er dette grafikkort? og min nye skærm skyldes i morgen * skrig i vantro * Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvine som regel betyder, at din GPU strømkabel er løs eller frakoblet.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Lad mig kontrol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det lyder som din GPU spiller op, normen, når theres bare en konstant sladre betyder det enten grafik er fcuked eller dårligt siddende eller ikke får nogen magt fra PSU
| |||
| |||
| det ser ud til at virke:) |
|
| |||
| |||
| oh wait, skærmen lige frøs, da jeg startede op Ubuntu og det isnt loading noget igen, burde jeg få kortet sendt tilbage til overclockere? i cant thinki hvad det kan være |
|
| |||
| |||
| Meget vel kunne være.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Ked af at sige men det grundlæggende er ofte overses Har du prøvet at geninstallere alle drivere og re-sæder kortet eller ram? |
|
| |||
| |||
| theres et punkt syg prøve den fra ubuntu live cd, jeg redigeret min menu.lst og det plejer lad mig starte op i vinduerne, så jeg starte en live cd og fastsætte grub og derefter prøve vinduer |
|
| |||
| |||
| oh wait it cant be de chauffører, fordi jeg får artifacts i bios og det meste af den tid, jeg kan ikke se den bios skærmen |