![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
sekä uuden oc voin rakentaa ilmeisesti enää toimi tässä tarina
ja olin ubuntu ja scren vain pysähtyi ja kääntyi musta, I rebooted ja ei lastata niin olen irti virtalähteestä ja uudelleen kytketty se sitten sain viestin menee vikasietotilassa ja järjestelmän kellojen oletin, se oli minun näytönohjain ( 8800 Ultra) joten olen Reşat että ja nyt kun olen käynnistyksen saan squiel että doesnt lopettaa ja ei lataa ruudulla, tämä näytönohjain? ja minun uuden näytön on määrä huomenna * kirkuu epäuskoisena * My System: Cewy n ihme macine
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Kiljahdus yleensä tarkoittaa sitä, GPU virtajohto on irti tai irrotettu.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Saanen tarkastukset
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Se ei kuulosta teidän GPU soi asti, norm kun Theres vain jatkuvasti vinkua se tarkoittaa joko grafiikka on fcuked tai huonosti istuvat tai saa mitään voimaa PSU
|
|||
|
|||
|
näyttää toimivan:)
|
|
|
|||
|
|||
|
Voi odottaa, näyttö vain jäädytti kun olen käynnistetty ubuntu ja se isnt lastaus mitään uudelleen, jos saan kortin lähettää takaisin ylikellottajille? i cant thinki mitä muuta se voi olla
|
|
|
|||
|
|||
|
Hyvin voi olla.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
|
|
|
|||
|
|||
|
Pahoillani
mutta perusasiat ovat usein huomaamatta Oletko kokeillut uudelleen asentamalla kaikki ajurit ja uudelleen istuma-kortti tai RAM? |
|
|
|||
|
|||
|
Theres kohta huonosti koetus se ubuntu live cd, I edited minun menu.lst ja se tapa antaa we käynnistää Windows joten en käynnistää live cd ja vahvistaa grub ja kokeile sitten Windows
|
|
|
|||
|
|||
|
oh wait se cant be kuljettajat koska saan esineitä on bios ja suurimman osan aikaa En voi nähdä BIOS -
|