![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| goed de nieuwe oc i bouwen lijkt te zijn gestopt met werken hier is het verhaal
Nou ik was op Ubuntu en de scren net stopte en draaide zwart, ik opnieuw opgestart en niets geladen, zodat ik de PSU losgekoppeld en opnieuw aangesloten, vervolgens kreeg ik een boodschap over te gaan op de veilige modus en het systeem klokken, Ik ging ervan uit dat het mijn grafische kaart ( 8800 Ultra), zodat ik Resat dat en nu als ik opstart krijg ik een squiel dat doesnt stoppen en niets belasting op het scherm, is deze grafische kaart? en mijn nieuwe monitor is het gevolg morgen in ongeloof schreeuwt * * Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Squeal betekent gewoonlijk dat uw GPU netsnoer is los of losgekoppeld.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| laat me controles |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het klinkt zoals je gpu speelt op, als norm Theres slechts een constant gepiep betekent ofwel Graphics is fcuked of slecht zittende of helemaal geen stroom van PSU
| |||
| |||
| het lijkt te werken:) |
|
| |||
| |||
| oh wacht, het scherm alleen bevroor toen ik ubuntu geboot en het isnt laden alles weer moet ik de kaart teruggestuurd naar overklokkers? i cant thinki wat anders kan worden |
|
| |||
| |||
| Heel goed zou kunnen zijn.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Sorry zeggen maar de basics worden vaak over het hoofd gezien Heeft u geprobeerd het opnieuw installeren van alle drivers en opnieuw de zitplaats van de kaart of de ram? |
|
| |||
| |||
| Theres een punt ziek te proberen uit de Ubuntu Live CD, i bewerkten mijn menu.lst en het laat me gewoon starten in Windows, dus ik opstart een live cd en vaststellen van de grub en dan windows proberen |
|
| |||
| |||
| oh wacht it cant be de chauffeurs omdat ik artefacten krijgen bij de BIOS en de meeste van de tijd i cant zie de bios scherm |