![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| godt nytt OC jeg bygge synes å ha stanset arbeider her er historien
Jeg var på ubuntu og scren bare stoppet og snudde svart, jeg gjenstartet og ingenting lastet så jeg unplugged psu og re plugget det da jeg fikk en melding om å gå inn i safe mode og system klokker, antok jeg det var min grafikkort ( 8800 Ultra) så jeg resat det og nå når jeg starter jeg en squiel som doesnt stoppe og ingenting laster på skjermen, er dette grafikkortet? og min nye skjermen er grunnet i morgen * skrik i vantro * Min System: Cewy er rart macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tyster betyr vanligvis at GPU strømkabel er løs eller frakoblet.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| la meg sjekker |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det høres GPU din spiller opp, norm når Theres bare en konstant tyster det betyr enten grafikk er fcuked eller dårlig sittende eller ikke får strøm fra PSU
| |||
| |||
| det ser ut til å virke:) |
|
| |||
| |||
| oh vent, skjermen bare frøs når jeg startet ubuntu og det isnt lasting noe nytt, bør jeg få kortet sendt tilbake til overklokkere? i cant thinki hva annet det kan være |
|
| |||
| |||
| Meget godt kan være.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Beklager å si Men det grunnleggende er ofte oversett har du prøvd å re-installere alle drivere og re-sitteplasser kortet eller ram? |
|
| |||
| |||
| Theres et punkt syk prøve det fra ubuntu live cd, jeg redigert menu.lst og den wont utleie meg støvel i vinduer så jeg støvel en live cd og fikse grub og prøv vinduer |
|
| |||
| |||
| Å vente på det skrånende være driverne fordi jeg bli gjenstander i bios og det meste av tiden jeg skrånende se bios skjermen |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Har bl.a. 64bit kompatibel maskin! | budredz | Windows-operativsystemer | 6 | 2 desember 2008 13:07 |
| Way Tilbake Machine | evilfantasy | Community News & Chat | 4 | 29 februar 2008 17:03 |
| Re bruke Windows XP Pro på en annen maskin | Gjøk | Windows-operativsystemer | 7 | 9 januar 2008 12:08 |
| Gaming Machine | xactly | General Hardware Chat | 8 | 3dje sep 2007 09:04 |
| Sjekk denne spec på en ny maskin ..... | coolchris | General Hardware Chat | 15 | 3dje sep 2007 07:30 |
| Thread Tools | |
| |