![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| väl den nya oc bygger jag verkar ha slutat arbeta här är berättelsen
Jo jag var på ubuntu och scren precis slutat och blivit svart, startas i och ingenting lastas så jag drar ur kontakten till nätagg och åter plugg den sen fick jag ett meddelande om att gå in i felsäkert läge och ur systemet, antog jag att det var mitt grafikkort ( 8800 Ultra), så jag Reşat detta och nu när jag startar jag en squiel that doesnt stop och belastningar ingenting på skärmen, är det här grafikkortet? och min nya bildskärmar beror morgon * skriker i misstro * Mitt System: Cewy s undrar macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skrika innebär oftast att din GPU strömkabeln är lös eller frånkopplad.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Låt mig kontroller |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det låter som din GPU spelas upp, norm när Theres bara en konstant skriker betyder det antingen grafik är fcuked eller dåligt sittande eller inte får någon makt från psu
| |||
| |||
| Det verkar fungera:) |
|
| |||
| |||
| oh wait, skärmen precis frös när jag startat upp Ubuntu och den isnt lastning någonting igen, skulle jag få kortet skickas tillbaka till överklockare? i cant thinki vad det kan vara |
|
| |||
| |||
| Mycket väl skulle kunna vara.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Ledsen att säga men det grundläggande är ofta förbises Har du försökt re-installera alla drivrutiner och åter sittplatser kortet eller RAM? |
|
| |||
| |||
| Theres en punkt sjuk prova den från Ubuntu Live-CD, jag redigerade min menu.lst och det brukar jag starta upp Windows så jag starta upp en Live CD och fastställa grub och försök fönster |
|
| |||
| |||
| oh wait it cant be förarna eftersom jag få artefakter i bios och det mesta I cant see the bios skärmen |