mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

AMD Udgivelsesdato stuff.

Reply

Thread Tools
Old 30 oktober 2007, 23:41
Medlem Gruppen

Default AMD Udgivelsesdato stuff.

Ja titlen er sjuskede, men den info er temmelig solid. Nedenstående link er dybest set en samling af forskellige datoer, når GPU's, CPU's, og Chipset er for de nye AMD teknologier vil komme ud. Meddelelse Alost af dem er fastsat til 20 november og omkring der. Endnu en gang bare troede det ville være praktisk at vide for dem, der ønsker sig.

http://www.theinquirer.net/gb/inquir...ase-dates-ahoy
Old 12 November 2007, 18:21
Medlem Gruppen

Tak Sgtoku for webstedet.
Jeg elsker playin med TechnoToys. Om dens en ny processor, grafikkort, mobo eller mem jeg altid har det sjovt playin med em

Elias
Old 12 November 2007, 20:32
Donor-Gruppen

Jeg var altid fortalt Inquirer var ikke så præcis for et websted ... Måske im wrong. ya know whats morsom? du kan se masser af AMD eller Intel Fanboys, når jeg sidder her og tænker, "en vare, kan ikke tale for en hel virksomhed" jeg går med, der nogensinde har den bedste CPU ud. så im neutral. hvad nogensinde virker for mig: D

Mit system: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Hukommelse:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (r):
GTX280
Lydkort:
ombord (for nu)
Harddisk (e):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk drev (r):
Klik på linket i signatur for yderligere
Sag / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Køling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL medium
Monitor (s):
30 tommer 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Problem med PC Dato i Windows XP Troubled General Software Chat 3 23 februar 2009 07:45
Firefox 3 Release Date Meddelt evilfantasy Webbrowsere & FTP Klienter 28 19. jun 2008 04:45
Windows Vista Service Pack SP1 Release Date? Hybr! D Windows-operativsystemer 11 5 januar 2008 01:59
PS3 Udgivelsesdato Discussion Conred PC & Console Gaming 4 21. okt 2006 09:38
Windows Vista Release Date Hybr! D Windows-operativsystemer 6 11. sep 2006 08:04
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.