![]() |
|
| |||
| |||
| Ja titlen er sjuskede, men den info er temmelig solid. Nedenstående link er dybest set en samling af forskellige datoer, når GPU's, CPU's, og Chipset er for de nye AMD teknologier vil komme ud. Meddelelse Alost af dem er fastsat til 20 november og omkring der. Endnu en gang bare troede det ville være praktisk at vide for dem, der ønsker sig. http://www.theinquirer.net/gb/inquir...ase-dates-ahoy |
|
| |||
| |||
| Tak Sgtoku for webstedet. Jeg elsker playin med TechnoToys. Om dens en ny processor, grafikkort, mobo eller mem jeg altid har det sjovt playin med em ![]() Elias |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg var altid fortalt Inquirer var ikke så præcis for et websted ... Måske im wrong. ya know whats morsom? du kan se masser af AMD eller Intel Fanboys, når jeg sidder her og tænker, "en vare, kan ikke tale for en hel virksomhed" jeg går med, der nogensinde har den bedste CPU ud. så im neutral. hvad nogensinde virker for mig: D
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problem med PC Dato i Windows XP | Troubled | General Software Chat | 3 | 23 februar 2009 07:45 |
| Firefox 3 Release Date Meddelt | evilfantasy | Webbrowsere & FTP Klienter | 28 | 19. jun 2008 04:45 |
| Windows Vista Service Pack SP1 Release Date? | Hybr! D | Windows-operativsystemer | 11 | 5 januar 2008 01:59 |
| PS3 Udgivelsesdato Discussion | Conred | PC & Console Gaming | 4 | 21. okt 2006 09:38 |
| Windows Vista Release Date | Hybr! D | Windows-operativsystemer | 6 | 11. sep 2006 08:04 |
| Thread Tools | |
| |