mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

AMD release datum stuff.

Reply

Thread Tools
Old 30 oktober 2007, 23:41
Lid Fractie

Default AMD release datum stuff.

Ja, de titel is kitsch, maar de info is vrij stevig. De onderstaande link is eigenlijk een compilatie van verschillende data waarop de GPU's, CPU's, en de chipset voor de AMD nieuwe technologieën zullen naar buiten komen. Bericht Aalst van hen zijn vastgesteld voor 20 november en rond daar. Opnieuw dacht dat dit zou handig zijn om te weten voor degenen die willen dat ook.

http://www.theinquirer.net/gb/inquir...ase-dates-ahoy
Old 12 november 2007, 18:21
Lid Fractie

Bedankt Sgtoku voor de website.
I love playin met TechnoToys. Of het is een nieuwe processor, videokaart, mobo of mem, ik heb altijd met plezier playin em

Elia
Old 12 nov 2007, 20:32
Donor Groep

Ik was altijd tegen de onderzoeker is dat niet juist van een site ... misschien im wrong. ya know whats funny? zie je tonnen van AMD of Intel fanboys, als ik zit hier en denk, 'een product cant spreken voor een hele onderneming "Ik ga met die ooit de beste processor uit. so im neutraal. wat werkt altijd voor mij: D

Mijn Systeem: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Geheugen:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Sound Card:
aan boord (voor nu)
Hard Drive (s):
WD6401AALS WD 640GB
Optische Drive (s):
Klik op de link in de handtekening voor meer
Case / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Koeling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Netwerk / Internet:
DSL-medium
Monitor (s):
30 inch 2650x1600 (binnenkort toch)
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Probleem met pc Datum in Windows XP Troubled Algemene programmatuurnoot Chat 3 23 feb 2009 07:45
Firefox 3 Release Date Announced evilfantasy Web Browsers & FTP Clients 28 19 jun 2008 04:45
Windows Vista Service Pack SP1 Release Date? Hybr! D Windows besturingssystemen 11 De 5 januari 2008 01:59
PS3 Release Datum Overleg Conred PC & Gaming Console 4 21 okt 2006 09:38
Windows Vista Release Datum Hybr! D Windows besturingssystemen 6 11 Sep 2006 08:04
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.