![]() |
|
| |||
| |||
| Ja, de titel is kitsch, maar de info is vrij stevig. De onderstaande link is eigenlijk een compilatie van verschillende data waarop de GPU's, CPU's, en de chipset voor de AMD nieuwe technologieën zullen naar buiten komen. Bericht Aalst van hen zijn vastgesteld voor 20 november en rond daar. Opnieuw dacht dat dit zou handig zijn om te weten voor degenen die willen dat ook. http://www.theinquirer.net/gb/inquir...ase-dates-ahoy |
|
| |||
| |||
| Bedankt Sgtoku voor de website. I love playin met TechnoToys. Of het is een nieuwe processor, videokaart, mobo of mem, ik heb altijd met plezier playin em ![]() Elia |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik was altijd tegen de onderzoeker is dat niet juist van een site ... misschien im wrong. ya know whats funny? zie je tonnen van AMD of Intel fanboys, als ik zit hier en denk, 'een product cant spreken voor een hele onderneming "Ik ga met die ooit de beste processor uit. so im neutraal. wat werkt altijd voor mij: D
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Probleem met pc Datum in Windows XP | Troubled | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 23 feb 2009 07:45 |
| Firefox 3 Release Date Announced | evilfantasy | Web Browsers & FTP Clients | 28 | 19 jun 2008 04:45 |
| Windows Vista Service Pack SP1 Release Date? | Hybr! D | Windows besturingssystemen | 11 | De 5 januari 2008 01:59 |
| PS3 Release Datum Overleg | Conred | PC & Gaming Console | 4 | 21 okt 2006 09:38 |
| Windows Vista Release Datum | Hybr! D | Windows besturingssystemen | 6 | 11 Sep 2006 08:04 |
| Thread Tools | |
| |