mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

AMD Utgivelsesdato ting.

Reply

Thread Tools
Old 30nde 2007 okt, 2341
Medlem Group

Default AMD Utgivelsesdato ting.

Ja tittelen er shoddy, men opplysningen er ganske solid. Lenken nedenfor er egentlig en samling av ulike datoer når GPU's, CPU og brikkesett er for den nye AMD-teknologi vil komme ut. Innkalling alost av dem er satt til 20 november og rundt der. Igjen tenkte dette ville være nyttig å vite for de som ønsker også.

http://www.theinquirer.net/gb/inquir...ase-dates-ahoy
Old 12th Nov 2007, 18:21
Medlem Group

Takk Sgtoku for nettstedet.
Jeg elsker playin med TechnoToys. Enten det en ny prosessor, skjermkort, mobo eller mem jeg alltid ha det gøy playin med em

Elias
Old 12th Nov 2007, 20:32
Donor Group

Jeg ble alltid fortalt Inquirer var ikke det nøyaktig et sted ... maybe im wrong. ya vite hva morsomt? du ser tonnevis av AMD eller Intel fanboys, når jeg sitter her og tenker, "ett produkt cant taler for en hel bedrift" jeg bare gå med som noen gang har den beste CPU ut. så im nøytral. hva som fungerer helt for meg: D

Min System: Top Secrit

Prosessor (er):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-minne:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Lydkort:
onboard (til nå)
Harddisk (er):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk stasjon (er):
Klikk på linken i signaturen for mer
Case / PSU:
Corsair CMPSU-750TX (750 watt)
Cooling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Nettverk / Internett:
DSL medium
Skjerm (er):
30 tommers 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Problem med PC Date i Windows XP Urolig General Software Chat 3 23 februar 2009 07:45
Firefox 3 Utgivelsesdato Anmelde evilfantasy Nettlesere & FTP Clients 28 19 juni 2008 04:45
Windows Vista Service Pack SP1 Utgivelsesdato? Hybr! D Windows-operativsystemer 11 5 januar 2008 01:59
PS3 Utgivelsesdato Diskusjon Conred PC & Console Gaming 4 21 oktober 2006 09:38
Windows Vista Release Date Hybr! D Windows-operativsystemer 6 11. sep 2006 08:04
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.