![]() |
|
| |||
| |||
| Ja tittelen er shoddy, men opplysningen er ganske solid. Lenken nedenfor er egentlig en samling av ulike datoer når GPU's, CPU og brikkesett er for den nye AMD-teknologi vil komme ut. Innkalling alost av dem er satt til 20 november og rundt der. Igjen tenkte dette ville være nyttig å vite for de som ønsker også. http://www.theinquirer.net/gb/inquir...ase-dates-ahoy |
|
| |||
| |||
| Takk Sgtoku for nettstedet. Jeg elsker playin med TechnoToys. Enten det en ny prosessor, skjermkort, mobo eller mem jeg alltid ha det gøy playin med em ![]() Elias |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ble alltid fortalt Inquirer var ikke det nøyaktig et sted ... maybe im wrong. ya vite hva morsomt? du ser tonnevis av AMD eller Intel fanboys, når jeg sitter her og tenker, "ett produkt cant taler for en hel bedrift" jeg bare gå med som noen gang har den beste CPU ut. så im nøytral. hva som fungerer helt for meg: D
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problem med PC Date i Windows XP | Urolig | General Software Chat | 3 | 23 februar 2009 07:45 |
| Firefox 3 Utgivelsesdato Anmelde | evilfantasy | Nettlesere & FTP Clients | 28 | 19 juni 2008 04:45 |
| Windows Vista Service Pack SP1 Utgivelsesdato? | Hybr! D | Windows-operativsystemer | 11 | 5 januar 2008 01:59 |
| PS3 Utgivelsesdato Diskusjon | Conred | PC & Console Gaming | 4 | 21 oktober 2006 09:38 |
| Windows Vista Release Date | Hybr! D | Windows-operativsystemer | 6 | 11. sep 2006 08:04 |
| Thread Tools | |
| |