mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

AMD Frisläppandedatum saker.

Reply

Thread Tools
Old 30 oktober 2007, 23:41
Ledamot Gruppen

Default AMD Frisläppandedatum saker.

Ja titeln är luddiga, men info är ganska solid. Länken nedan är i huvudsak en sammanställning av olika datum när GPU's, processorer och chipset är för den nya AMD-teknik kommer att komma ut. Notice alost av dem är inställda på 20 november och runt där. En gång trodde att detta skulle vara bra att veta för dem som vill det också.

http://www.theinquirer.net/gb/inquir...ase-dates-ahoy
Old 12 november 2007, 18:21
Ledamot Gruppen

Tack Sgtoku för webbplatsen.
Jag älskar playin med TechnoToys. Oavsett om en ny processor, grafikkort, mobo eller mem, har jag alltid kul playin med em

Elia
Old 12 november 2007, 20:32
Givargruppen

Jag har alltid sagt den frågande var inte att korrekt av en tomt ... maybe im wrong. ya know whats funny? du ser massor av AMD eller Intel fanboys, när jag sitter här och tänker, "en produkt cant tala för ett helt företag" jag bara gå med som någonsin har den bästa CPU ut. så im neutral. vad som fungerar aldrig för mig: D

Mitt System: Upp Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Moderkort:
GIGABYTE GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Minne:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (s):
GTX280
Ljudkort:
ombord (för tillfället)
Hårddisk (s):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk enhet (er):
Klicka på länken i signaturen för mer
Mål / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 Watt)
Kylning:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Nätverk / Internet:
DSL medellång
Monitor (s):
30 tum 2650x1600 (snart i alla fall)
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Problem med PC Datum i Windows XP Troubled General Software Chat 3 23 februari 2009 07:45
Firefox 3 Frisläppandedatum Meddelat evilfantasy Webbläsare & FTP Klienter 28 19 juni 2008 04:45
Windows Vista Service Pack SP1 Frisläppandedatum? Hybr! D Windows-operativsystem 11 5 januari 2008 01:59
PS3 Frisläppandedatum Diskussion Conred PC & Console Gaming 4 21 oktober 2006 09:38
Windows Vista Frisläppandedatum Hybr! D Windows-operativsystem 6 11 sep 2006 08:04
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.