![]() |
|
| |||
| |||
| Ja titeln är luddiga, men info är ganska solid. Länken nedan är i huvudsak en sammanställning av olika datum när GPU's, processorer och chipset är för den nya AMD-teknik kommer att komma ut. Notice alost av dem är inställda på 20 november och runt där. En gång trodde att detta skulle vara bra att veta för dem som vill det också. http://www.theinquirer.net/gb/inquir...ase-dates-ahoy |
|
| |||
| |||
| Tack Sgtoku för webbplatsen. Jag älskar playin med TechnoToys. Oavsett om en ny processor, grafikkort, mobo eller mem, har jag alltid kul playin med em ![]() Elia |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har alltid sagt den frågande var inte att korrekt av en tomt ... maybe im wrong. ya know whats funny? du ser massor av AMD eller Intel fanboys, när jag sitter här och tänker, "en produkt cant tala för ett helt företag" jag bara gå med som någonsin har den bästa CPU ut. så im neutral. vad som fungerar aldrig för mig: D
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem med PC Datum i Windows XP | Troubled | General Software Chat | 3 | 23 februari 2009 07:45 |
| Firefox 3 Frisläppandedatum Meddelat | evilfantasy | Webbläsare & FTP Klienter | 28 | 19 juni 2008 04:45 |
| Windows Vista Service Pack SP1 Frisläppandedatum? | Hybr! D | Windows-operativsystem | 11 | 5 januari 2008 01:59 |
| PS3 Frisläppandedatum Diskussion | Conred | PC & Console Gaming | 4 | 21 oktober 2006 09:38 |
| Windows Vista Frisläppandedatum | Hybr! D | Windows-operativsystem | 6 | 11 sep 2006 08:04 |
| Thread Tools | |
| |