![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg får en ny pc, og jeg tænkte, om du kunne give mig nogen forslag (bortset fra mindre RAM lol: P). Jeg vil sikkert få en bedre processor Her er det: Processor: Intel Core 2 Duo E6600 Overclocked@3.00GHz (sandsynligvis flere) Bundkort: ABIT IN9 32X-MAX WiFi (har problemer med PCI slots, så jeg kan ikke ændre dette). RAM: 4 GB DDR2 CORSAIR TWIN2x4096-6400C5DHX Optisk drev: 2x ASUS drw-1814BLT-B (LightScribe, SATA) HDD: 2x Western Digital WD5000AAKS (1 TB i alt:)) Skærmkort 1: EVGA e-GeForce 8800 GTS KO w / ACS3 (640-P2-E827-AR) 640MB GDDR3 DX10 Skærmkort 2: EVGA e-GeForce 8800 GTS KO w / ACS3 (640-P2-E827-AR) 640MB GDDR3 DX10 Power Supply: ENERMAX EIN660AWT-650W Kølere: THERMALRIGHT SI-128, 3x AKASA AK-174CG-4GNB (indtagelse, udstødning, heatsink) Sag: AKASA Eclipse 62 Og en fan controller, tastatur, mus, ekstern HDD, mousepad, neons, UV kabler, kortlæser, og nogle andre ting. Mand, jeg virkelig ikke ønsker at skrive det igen xD. Så hvad tror du? Måske en anden strømforsyning, RAM, dunno. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du har mig forvirret gør du allerede ejer, at ting eller er det en fremtidig bygge?
| |||
| |||
| |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
CPU er fint, det har en tendens til at være et anstændigt overclocker. Men som du vil oc Jeg vil foreslå E6420 og spare nogle penge, især når man tænker på det mobo du har spec'd var dybest født til overclock. Det er ABIT's svar på Asus' Striker Extreme. Ser man på de spændinger rådighed (en dum 1.9v til CPU, 3v til ram og ligeledes dum spænding mod nord og Southbridges). Ja, gå til E6420 men hvis du ikke er så fussed om at spare penge derefter stick med E6600. Den mobo, som nævnt ovenfor, er ret god. 680i chipset, dual x16 PCI-e slots. Men montering to dobbelt bredde kort vil tabe dig adgang til PCI-e 1x og 2 PCI slots. Så hvis du vil tilføje et lydkort eller en fysisk kort derefter du vil få problemer, ikke mindst med luftstrøm. Meget god optisk drev, Nuff sagt. Jeg ville have foretrukket at have set Hitachi Deskstar's citeret i spec snarere end WD's. Samme data pr severingsbræt Jeg tror men søge og læse tid en tendens til at være hurtigere på Hitachi's. Nogle af disse er naturligvis ned for at holde det drev de-fragged men i virkelighedens verden brug. Hvis du har en masse SLI-optimerede spil derefter yeah, to kort. Hvis ikke, så er der virkelig ingen mening, men Thats op du Vlad. Men hvis du ocing CPU'en hvorfor ikke bare få to Vanilla GTS's og oc dem selv? Kan ikke oc streamen shaders endnu, men jeg tror ikke, EVGA har gjort det på kortet, du har citeret alligevel. Fans er ok, høj, men har skiftet anstændigt beløb af luft. Slippe af med, at hsf selv og få en le Ninja eller en AC Freezer 7 Pro. Især fordi du oc'ing. I dont 'tvivl det afkøling tapperhed blot 1) It's størrelse i tilfælde af, at du har spec'd overvejer alt andet. Jeg tror, du vil se højere omgivende temps inde i sagen. 2) Det er skide højt! Skifte ud tilfælde overvejer alle de komponenter spec'd og det faktum, du oc'ing. You're (I'd risiko) vil få problemer med varme og støj, men specifikt støj. Men hvis du har lyden cranked op så vil du ikke høre det igen op til dig. Men du har en masse komponenter derinde, betydelige dem så godt, alle fire ram slots fyldt, dobbelt-bredde-kort, og at hsf. Airflow kan være et problem. Bare min mening. Hvorfor ikke gå efter en Antec P180 (kun lidt dyrere, og en awesome tilfælde) eller 900 (billigere og meget bedre med den gamle luftstrøm). Meget rart at se en Enermax PSU citerede der. Jeg vil se på 700w + Men bare for at være sikker. Fordi du har 4 sticks RAM, 2 kort, 2 HDDs, 2 optiske drev til magten, og du vil blive oc'ing. Yeah, stikning med Enermax jeg gerne vil se en 720w infiniti der. Arctic Silver 5 for din TIM selv.
|
| |||
| |||
| Citat:
Hey op SW. Dine tanker?
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Jeg vil gå for Asus i stedet for ABIT (kinda mistet troen på dem efter IC7 max3) Og afhængigt af den uge, du får for 6600 (tidligere jo bedre) Jeg vil holde fast i, at da den tidligere uger kan nemt hit 3.5Ghz eller flere Den 640mb GPU er en god idé, fordi Nvidia er ophørende dem, så hvis de bryder Evga bliver nødt til at udskifte dit kort med noget bedre lol Selvom der i at sige, at 2x640mb knap slår en enkelt 8800GTX i 3dmark, så bare få en 8800GTX og hvis du føler behov for i fremtiden bliver bare en anden 8800GTX |
|
| |||
| |||
| Alex: Lydisolering;) SocialWarfare: Ja, men jeg har allerede ramt $ 4000: ( EDIT: Idé! I'll link dig at nogle grafikkort. Det er på rumænsk, men w / e, kan du se hvad jeg mener. Kortet Jeg får 15 mio lei (... Umm). Her er det. Dette kortet er 18 millioner lei, de mest Jeg tror, jeg er villig til at betale. Er disse to virkelig bedre? Én. To. EDIT 2: Også: LOL! |
|
| |||
| |||
| 2 640mb's er dyrere end et 8800GTX, og for lille smule af ydeevne stigning får du med 2 Det er bare ikke det værd IMO |
|
| |||
| |||
| Læs ovennævnte redigere plz! :) |
|
| |||
| |||
| Jeg vil bare gå til 8800GTX, KO er blot et pre overclocked 8800GTX og Black Pearl er for vand afkøling kun 2 GTS 'kommer til at koste dig 30 mio lei alligevel hvilket er omkring 12mil mere Lei for et minut ydeevne i forhold til GTX |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Underclocked GPU og Suggestions | redbullz | Grafikkort & Monitors | 1 | 18 juni 2009 11:15 |
| Kom godt i ny laptop behovet forslag | rmcclafl | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 2. sep 2008 23:20 |
| Suggestions? | Jophen | Grafikkort & Monitors | 10 | 22 juli 2008 02:43 |
| I'd Love nogle forslag | Torner | General Hardware Chat | 3 | 10 januar 2008 18:36 |
| Rank forslag venligst ... | Hybr! D | Fællesskabet News & Chat | 10 | 20. jul 2007 20:07 |
| Thread Tools | |
| |