![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Saan uuden PC: n ja ihmettelin, jos voisitte antaa minulle mitään ehdotuksia (paitsi vähemmän RAM lol: P). I'll todennäköisesti saada parempaa suoritinta Tässä se on: Prosessori: Intel Core 2 Duo E6600 Overclocked@3.00GHz (luultavasti enemmän) Emolevy: ABIT IN9 32X-MAX WiFi (ongelmia PCI-korttipaikkaa, joten en voi muuttaa). RAM: 4GB DDR2 CORSAIR TWIN2x4096-6400C5DHX Optinen asema: 2x ASUS drw-1814BLT-B (LightScribe, SATA) HDD: 2x Western Digital WD5000AAKS (1TB yhteensä:)) Näyttösovitin 1: EVGA e-GeForce 8800 GTS KO w / ACS3 (640-P2-E827-AR) 640MB GDDR3 DX10 Näyttösovitin 2: EVGA e-GeForce 8800 GTS KO w / ACS3 (640-P2-E827-AR) 640MB GDDR3 DX10 Virtalähde: Enermax EIN660AWT-650W Näytönohjain: THERMALRIGHT SI-128, 3x AKASA AK-174CG-4GNB (saantia, pakokaasu-, heatsink) Asia: AKASA Eclipse 62 Ja tuulettimen ohjain, näppäimistö, hiiri, ulkoisen kovalevyn, mousepad, neons, UV-kaapelit, kortinlukijaa, ja joitain muita juttuja. Man, I vakavasti eivät halua kirjoittaa uudelleen xD. Joten, mitä luulet? Ehkä toinen virtalähde, RAM, dunno. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olet minulle sekoittaa sinulla jo oma, että tavaraa tai tämä on tulevaisuutta rakentaa?
| |||
| |||
| |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Cpu on hyvä asia, se on yleensä kohtuullinen overclocker. Mutta kuten olet menossa oc I'd ehdottaa E6420 ja säästää rahaa, varsinkin kun otetaan huomioon, että mobo olet spec'd oli pohjimmiltaan syntynyt overclock. On ABIT vastaus Asus "Striker Extremeä. Kun tarkastellaan jännitteet saatavilla (typerä 1.9v on suorittimen, 3v on ram ja vastaavasti typerä jännitteet, että Pohjois-ja Southbridges). Joo, mene varten E6420 mutta jos et ole niin fussed noin säästää rahaa sitten pysyä mukana E6600. The mobo, kuten edellä todettiin, on melko hyvä. 680i piirisarja, kaksikäyttötuotteita x16 pci-e-korttipaikkaa. Mutta asennusehdot kaksi kahden hengen leveys kortit menettävät käytössäsi on pci-e 1x ja 2 PCI-korttipaikkaa. Joten jos haluat lisätä äänikortti tai physic kortti sitten olet menossa on ongelmia, ei vähiten ilmavirta. Erittäin hyvä optisia asemia Nuff sanoi. I'd ovat mieluummin nähneet Hitachi Deskstar noteeratun on spec kuin WD's. Samat tiedot tiheys per platter Uskon kuitenkin hakea ja lukea aika on yleensä nopeammin ja Hitachin. Osa tästä on luonnollisesti alaspäin pitää ajaa de-fragged vaikka todellinen maailma käyttö. Jos olet paljon SLI-optimoidut pelit sitten joo, kaksi korttia. Jos ei, niin ei todella ole mitään järkeä, mutta thats enintään olet Vlad. Mutta jos olet ocing suoritintehon miksi ei vain saa kaksi Vanilja GTS ja oc ne itse? Ei voi oc virta shaders vielä mutta en usko, EVGA ovat tehneet, että kortin olet noteerataan joka tapauksessa. Tuulettimet ovat ok, ääneen, mutta ne eivät siirtyminen ihmisarvoisen määriä ilmaa. Päästä eroon, että HSF vaikka ja saat viikate Ninja tai AC Freezer 7 Pro. Varsinkin kun olet oc'ing. I dont 'epäilemättä se jäähdytys urheus yksinkertaisesti 1) On kokoa, jos olet spec'd harkitsee kaiken muun. Uskon näet korkea ympäristölämpötila temps sisällä tapauksessa. 2) Se on pirun kovaa! Switch ulos tapauksessa huomioon kaikki osatekijät spec'd ja se olet oc'ing. You're (I'd vaara) joutuu kysymyksiä lämpöä ja melua, mutta erityisesti melua. Mutta jos olet ääni cranked ylös sitten sinun ei kuulla sen vielä kerran, enintään sinua. Mutta sinulla on paljon komponentteja siellä suuri kuin myös kaikki neljä ram lähtö täytetty, kaksinkertaisen leveys kortit ja että HSF. Ilmavirta saattaa olla ongelma. Vain minun mielipiteeni. Miksi ei mene varten Antec P180 (vain hieman kalliimpaa ja awesome tapauksessa) tai 900 (halvempaa ja melko paremmin vanhan ilmavirran). Erittäin mukava nähdä Enermax PSU noteerataan siellä. I'd tarkastelemme 700w + kuitenkin vain olla varma. Koska olet 4 tikkuja RAM-muistia, 2-kortit, 2 HDDs, 2 optisia asemia valtaan, ja sinun on oc'ing. Joo, kiinni Enermax Haluaisin nähdä 720w Infiniti siellä. Arctic Silver 5 sinun TIM though.
|
| |||
| |||
| Quote:
Hei jopa SW. Ajatuksiasi?
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Menisin varten Asus sen sijaan, että ABIT (kinda menettänyt uskonsa heihin jälkeen IC7 max3) Ja riippuen viikolla saat varten 6600 (aikaisemmin sen parempi) Haluan pitää kiinni siitä, että kuten aikaisemmin viikkoa voi helposti osuma 3.5Ghz tai enemmän The 640mb GPU on hyvä ajatus, koska Nvidia ovat lopetettavia niitä, joten jos ne rikkovat Evga on korvata kortin kanssa jotain parempaa lol Vaikka siinä, että 2x640mb tuskin voittaa yhden 8800gtx vuonna 3dmark, joten vain saada 8800gtx ja jos sinusta tuntuu, että tarvitsemme tulevaisuudessa vain saamme toisen 8800gtx |
|
| |||
| |||
| Alex: Äänieristys;) SocialWarfare: Niin, mutta olen jo saavuttanut $ 4000: ( EDIT: Idea! I'll linkki jossain näyttösovittimien. It's in Romania, mutta w / e, näet mitä tarkoitan. Kortin Saan on 15 miljoonaa lei (... Umm). Tässä se on. Tämä kortti on 18 miljoonaa lei, kaikkein mielestäni olen valmis maksamaan. Ovatko nämä kaksi OIKEASTAAN paremmin? Yksi. Kaksi. EDIT 2: Myös: LOL! |
|
| |||
| |||
| 2 640mb: n ovat kalliimpia kuin yksi 8800gtx, ja että Hiukan suorituskyvyn kasvu saat kanssa 2 se vain ei ole sen arvoinen IMO |
|
| |||
| |||
| Lue edellä muokata plz! :) |
|
| |||
| |||
| Haluan vain mennä varten 8800GTX, että KO on vain ennalta Kokonaispistemäärä 8800GTX ja Black Pearl on vesijäähdytys vain 2 GTS "aikoo maksaa 30 miljoonaa lei joka tapauksessa, joka on noin 12mil enemmän lei varten minuutin suorituskyvyn kasvua GTX |