mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Eventuele suggesties?

Reply

Thread Tools
Old 19 juli 2007, 05:57
Lid Fractie

Default Eventuele suggesties?

Ik krijg een nieuwe pc en ik vroeg me af of je kan mij suggesties (behalve minder RAM lol: P).

Ik kom waarschijnlijk een betere processor

Hier is het:

Processor: Intel Core 2 Duo E6600 Overclocked@3.00GHz (waarschijnlijk meer)
Moederbord: ABIT IN9 32X-MAX WiFi (problemen met PCI-sleuven, zodat ik niet kan veranderen).
RAM: 4GB DDR2 CORSAIR TWIN2x4096-6400C5DHX
Optische drive: 2x ASUS DRW-1814BLT-B (lightscribe, SATA)
HDD: 2x Western Digital WD5000AAKS (1TB totaal:))
Videokaart 1: EVGA e-GeForce 8800 GTS KO w / ACS3 (640-P2-E827-AR), 640MB GDDR3 DX10
Videokaart 2: EVGA e-GeForce 8800 GTS KO w / ACS3 (640-P2-E827-AR), 640MB GDDR3 DX10
Voeding: ENERMAX EIN660AWT-650W
Koelers: THERMALRIGHT SI-128, 3x AKASA AK-174CG-4GNB (intake, uitlaat, koeling)
Case: AKASA Eclipse 62

En een fan controller, toetsenbord, muis, externe HDD, mousepad, Neons, UV-kabels, kaartlezer, en een aantal andere dingen.

Man, ik serieus niet wilt schrijven dat weer xD.

Dus, wat denk je?
Misschien een andere voeding, RAM, dunno.
Old 19 juli 2007, 06:23
Moderator Groep

Je hebt me verward heb je al die dingen of is dit een toekomst bouwen?

Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moederbord:
Biostar TPower I45
RAM Geheugen:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Sound Card:
Hard Drive (s):
2
Optische Drive (s):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Koeling:
Big Typhoon VX
Netwerk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 19 juli 2007, 06:32
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad View Post
Ik krijg een nieuwe pc ...
;)
Old 19 juli 2007, 06:41
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad View Post
Ik krijg een nieuwe pc en ik vroeg me af of je kan mij suggesties (behalve minder RAM lol: P).

Ik kom waarschijnlijk een betere processor

Hier is het:

Processor: Intel Core 2 Duo E6600 Overclocked@3.00GHz (waarschijnlijk meer)
Moederbord: ABIT IN9 32X-MAX WiFi (problemen met PCI-sleuven, zodat ik niet kan veranderen).
RAM: 4GB DDR2 CORSAIR TWIN2x4096-6400C5DHX
Optische drive: 2x ASUS DRW-1814BLT-B (lightscribe, SATA)
HDD: 2x Western Digital WD5000AAKS (1TB totaal:))
Videokaart 1: EVGA e-GeForce 8800 GTS KO w / ACS3 (640-P2-E827-AR), 640MB GDDR3 DX10
Videokaart 2: EVGA e-GeForce 8800 GTS KO w / ACS3 (640-P2-E827-AR), 640MB GDDR3 DX10
Voeding: ENERMAX EIN660AWT-650W
Koelers: THERMALRIGHT SI-128, 3x AKASA AK-174CG-4GNB (intake, uitlaat, koeling)
Case: AKASA Eclipse 62

En een fan controller, toetsenbord, muis, externe HDD, mousepad, Neons, UV-kabels, kaartlezer, en een aantal andere dingen.

Man, ik serieus niet wilt schrijven dat weer xD.

Dus, wat denk je?
Misschien een andere voeding, RAM, dunno.
Hi Vlad.

Cpu is prima, het lijkt een fatsoenlijke overclocker. Maar als je gaat oc I'd suggereren de E6420 en opslaan wat geld, zeker als je kijkt naar de mobo die je hebt spec'd werd eigenlijk geboren te overklokken. Het is Abit's antwoord op Asus' Striker Extreme. Kijkend naar de spanningen beschikbaar (een domme 1.9v op de CPU, 3v tot de ram en ook silly spanningen in het noorden en Southbridges). Ja, ga voor de E6420, maar als je niet zo fussed over het opslaan van geld vervolgens stok met de E6600.

De mobo, zoals hierboven vermeld, is nogal een goeie. 680i-chipset, dual x16 pci-e slots. Maar montage twee dubbele breedte kaarten verliest u toegang tot de pci-e 1x en 2 van de pci-sleuven. Dus als u wilt toevoegen van een geluidskaart of een PHYSIC kaart dan ben je krijgt problemen, niet in het minst met de luchtstroom.

Zeer goede optische drives, NUFF gezegd.

Ik zou er de voorkeur aan hebben gezien Hitachi Deskstar's genoteerd in de spec in plaats van de WD's. Dezelfde gegevens dichtheid per platter denk ik, maar het zoeken en lezen tijd de neiging om sneller op de Hitachi's. Sommige van deze is natuurlijk tot het voeren van de schijf de-fragged maar in de echte wereld gebruik.

Als u veel SLI-geoptimaliseerde games vervolgens yeah, twee kaarten. Zo niet, dan is er echt geen punt, maar dat is tot u Vlad. Maar als je ocing de cpu waarom niet gewoon krijgen twee Vanille GTS en oc ze zelf? Kan niet oc de stream shaders nog, maar ik denk niet dat EVGA hebben gedaan op de kaart die je hebt genoteerd anyway.

Fans zijn ok, maar wel luid verschuiving fatsoenlijk bedragen van de lucht. Weg met die HSF al en krijg een zeis Ninja of een AC Freezer 7 Pro. Vooral als je oc'ing. I dont 'Ongetwijfeld is het koelen kracht gewoon 1) Het is de omvang in het geval u overweegt spec'd alles anders. Ik denk dat je zult zien hogere omgevingstemperatuur temps in de zaak. 2) Het is verdomd hard!

Schakel het geval overweegt alle componenten spec'd en het feit dat u oc'ing. U bent (I'd gevaar) zal hebben met warmte en geluid, maar specifiek geluid. Maar als u het geluid geleed, dan zul je niet horen, nogmaals, tot je. Maar je hebt veel van de componenten daar aanzienlijk zijn ook alle vier de ram slots gevuld, dubbele breedte kaarten en dat HSF. Luchtstroom kan een probleem. Gewoon mijn mening. Waarom niet gaan voor een Antec P180 (alleen iets duurder en een awesome geval) of de 900 (goedkoper en beter met de oude luchtstroom).

Heel mooi om te zien een Enermax PSU citeerde daar. Ik wil kijken naar 700w + echter gewoon om zeker te zijn. Want je hebt 4 stokjes ram, 2 kaarten, 2 HDDs, 2 optische drives aan de macht, en je zult oc'ing. Ja, het steken met Enermax Ik zou graag zien dat een 720w Infiniti in.

Arctic Silver 5 voor al uw TIM.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 19 juli 2007, 06:43
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SocialWarfare View Post
Je hebt me verward heb je al die dingen of is dit een toekomst bouwen?

He up SW.

Uw mening?

-Kanoakavirus
Old 19 juli 2007, 06:59
Moderator Groep

Ik zou gaan voor de Asus in plaats van de Abit (kinda verloren vertrouwen in hen na de IC7 max3)
En afhankelijk van de week krijg je voor de 6600 (eerder hoe beter) Ik wil vasthouden aan dat als de eerdere weken kan gemakkelijk hit 3.5Ghz of meer
De 640mb GPU is een goed idee omdat Nvidia zijn beëindigd, zodat als ze breken Evga zullen hebben ter vervanging van uw kaart met iets beters lol
Hoewel in dat 2x640mb nauwelijks beats een 8800GTX in 3dmark, dus krijgt een 8800GTX en als je de behoefte voelen in de toekomst net iets anders 8800GTX
Old 19 juli 2007, 07:09
Lid Fractie

Alex: Geluidsisolatie;)
SocialWarfare: Ja, maar ik heb al hit $ 4000: (

EDIT:
Idee!

Ik schakel je sommige videokaarten. Het is in het Roemeens, maar w / e, zie je wat ik bedoel.

De kaart Ik krijg 15 miljoen lei (... ehm). Hier is het.
Dit kaart is 18 miljoen lei, het meest Ik denk dat ik ben bereid te besteden.
Zijn die twee echt beter? Een. Twee.

EDIT 2:
Ook: LOL!
Old 19 juli 2007, 07:14
Moderator Groep

2 640mb's zijn duurder dan een 8800GTX, en voor het kleine beetje prestatie verhogen krijg je met de 2 het gewoon niet waard IMO
Old 19 juli 2007, 07:16
Lid Fractie

Lees bovenstaande bewerken plz! :)
Old 19 juli 2007, 09:29
Moderator Groep

Ik zou gewoon gaan voor de 8800GTX, de KO is een pre overclocked 8800GTX en de Black Pearl is voor water alleen koeling
2 GTS 'gaat kosten u 30 miljoen lei toch die ongeveer 12mil meer LEI een minuut prestaties stijging ten opzichte van de GTX
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Underclocked GPU en suggesties redbullz Grafische Kaarten & Monitors 1 18 jun 2009 11:15
Getting nieuwe laptop nodig suggesties rmcclafl Laptops, Mobiles & PDA's 1 2e sep 2008 23:20
Suggesties? Jophen Grafische Kaarten & Monitors 10 22 jul 2008 02:43
I'd Love Enkele Suggesties Torner Algemeen Hardware Chat 3 10 Jan 2008 18:36
Rank suggesties alsjeblieft ... Hybr! D Gemeenschap Nieuws & Chat 10 20 jul 2007 20:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.