![]() |
|
| |||
| |||
| hey noget ser forkert med denne konstruktion, eller ville du ændre noget. Ser fast til mig BTW prisen isnt korrekt om der 250 billigere og 500watt. levering = D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ser godt samlet. Tvivl vil du se en afmatning i spil fra CPU'en hastighed medmindre spil på et meget høj opløsning (1920x1200). Min eneste bekymring er den PSU. En 8800GTX, 3 hdd's (2 af dem Raptors) og 2 optiske drev. Jeg vil foreslå et minimum af en 600 W PSU. Jeg vil endda blive fristet af en 700w.
|
| |||
| |||
| Citat:
det er min sidste bygge, måske se på en bedre PSU = D |
|
| |||
| |||
| Jeg vil foreslå en mere kraftfuld PSU. Men det er bare rådgivning, valget er dit fyr.:) Hvis du har brug for mere hjælp med alle midler post tilbage.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PC gået galt, helt galt. Any ideas Hvad skal udskiftes? | toneus | General Hardware Chat | 4 | 21 September 2009 15:26 |
| Hvad er galt - Ny bygge plejer magt op | lnicole | General Hardware Chat | 4 | 10. jun 2009 14:21 |
| Micro server bygge .. Første bygge ... Behov bedømmelser .. | krrose27 | General Hardware Chat | 3 | 16 december 2008 15:56 |
| Ved ikke, hvad jeg gjorde forkert | rdrjunkie1 | CPU, bundkort og RAM | 5 | 8 januar 2008 13:11 |
| Hvad skal jeg gør forkert her? | Tamar | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 20 november 2007 08:33 |
| Thread Tools | |
| |