![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei mitään etsiä vikaa tässä rakentaa, tai haluat muuttaa mitään. Odottaa kiinteä minulle BTW hinta isnt oikein koskevan siellä 250 halvempaa ja 500watt. toimitusvarmuuden = D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Näyttää yleisesti ottaen hyvä. Epäilystäkään näet kaikki hidastua pelejä suorittimen nopeus, jos peli on hyvin korkea resoluutio (1920x1200). Minun ainoa huolenaihe on PSU. 8800GTX, 3 HDD: n (2 niistä Raptors) ja 2 optiset asemat. Haluan ehdottaa vähintään 600W PSU. Olin jopa houkutusta 700W.
|
| |||
| |||
| Quote:
Tämä on viimeinen rakentaa, voisi tutkia paremmin PSU = D |
|
| |||
| |||
| Ehdotan tehokkaampi PSU. Mutta se on vain neuvoa, valinta on sinun kaveri.:) Jos tarvitset lisää apua kaikin keinoin postitse takaisin.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PC mennyt pieleen, todella väärin. Ideoita Mitä tulee vaihtaa? | toneus | Rautatavaran Chat | 4 | 21 syyskuu 2009 15:26 |
| Whats väärä - Uusi rakentaa tapana teho enintään | lnicole | Rautatavaran Chat | 4 | 10th Jun 2009 14:21 |
| Micro-palvelimen rakentaa .. Ensinnäkin rakentaa ... Tarvitsetko arvion perusteella .. | krrose27 | Rautatavaran Chat | 3 | 16. Joulukuu 2008 15:56 |
| Etkö tiedä, mitä tein väärin | rdrjunkie1 | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 8. Jan 2008 13:11 |
| Mitä teen väärin täällä? | Tamar | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 20. marraskuu 2007 08:33 |
| Thread Tools | |
| |