![]() |
|
| |||
| |||
| hey kijk wat er mis met deze te bouwen, of wilt u iets veranderd heeft. Ziet er solide uit voor mij BTW de prijs isnt er juist op 250 goedkoper en 500Watt. aanbod = D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ziet er goed uit in het algemeen. Twijfel je ziet een vertraging in games uit de CPU-snelheid gaming, tenzij in een zeer hoge resolutie (1920x1200). Mijn enige zorg is de PSU. Een 8800GTX, (3 HDD's 2 van hen Raptors) en 2 optische drives. Ik stel voor een minimum van een 600W PSU. Ik had zelfs laten verleiden door een 700w.
|
| |||
| |||
| Citaat:
dit is mijn laatste op te bouwen, ziet er misschien in een betere psu = D |
|
| |||
| |||
| Ik stel voor een krachtigere voeding. Maar het is alleen maar advies, de keuze is aan jou kerel.:) Als u hulp nodig heeft meer hulp nodig met alle mogelijke middelen post terug.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PC Gone Wrong, Very Wrong. Elke Ideeën Wat moet worden vervangen? | toneus | Algemeen Hardware Chat | 4 | 21 september 2009 15:26 |
| Whats verkeerde - Nieuwe bouwen wont power up | lnicole | Algemeen Hardware Chat | 4 | 10 jun 2009 14:21 |
| Micro-server bouwen .. Eerste bouwen ... Noodzaak reviews .. | krrose27 | Algemeen Hardware Chat | 3 | 16 dec 2008 15:56 |
| Weet niet wat ik verkeerd deed | rdrjunkie1 | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 8 Jan 2008 13:11 |
| Wat doe ik verkeerd hier? | Tamar | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 20 nov 2007 08:33 |
| Thread Tools | |
| |