![]() |
|
| |||
| |||
| hey något ser fel med detta bygga, eller skulle du ändra något. Looks solid till mig BTW priset isnt rätt på det 250 billigare och 500watt. leverans = D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Looks good overall. Tvivlar du ser någon avmattning i spel från processorhastigheten inte spel på en mycket hög upplösning (1920x1200). Min enda oro är psu. A 8800GTX, 3 hårddiskar (2 av dem Rovfåglar) och 2 optiska enheter. Jag skulle föreslå minst ett 600W PSU. Jag skulle tom vara frestande med ett 700W.
|
| |||
| |||
| Citat:
här är min sista bygga, kan titta på ett bättre nätagg = D |
|
| |||
| |||
| Jag skulle föreslå ett kraftfullare PSU. Men det är bara råd, är valet är ditt grabben.:) Om du behöver mer hjälp med alla medel post tillbaka.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| PC gått fel, mycket fel. Any ideas Vad behöver bytas? | toneus | General Hardware Chat | 4 | 21 september 2009 15:26 |
| Vad fel - Ny bygga wont power up | lnicole | General Hardware Chat | 4 | 10 juni 2009 14:21 |
| Micro server bygga .. Först bygga ... Behöver recensioner .. | krrose27 | General Hardware Chat | 3 | 16 december 2008 15:56 |
| Vet inte vad jag gjorde fel | rdrjunkie1 | Processorer, moderkort & RAM | 5 | 8 januari 2008 13:11 |
| Vad gör jag för fel här? | Tamar | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 20 november 2007 08:33 |
| Thread Tools | |
| |