![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har for nylig geninstalleret Windows XP Pro og disse enheder er umuligt at finde drivere til. Min laptop er en Advent 7111. Der er en lydenhed på et High Definition Audio-bus og en Modem Device om et High-Definition audio bus.As et resultat Jeg har ingen lyd på min computer. Please help! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder som du har brug lydkortdriverne.
Advent er foretaget af PC World, der er virkelig meget på at støtte deres produkter </ sarkasme> På linket ovenfor ligner det vil hjælpe dig, hvis ikke telefon PC World og få et telefonnummer til advent, så få en driver CD direkte. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Hi guys, Ive fik kinda det samme problem .. Jeg har en Acer 3690, og pludselig min sunde holdt op med at virke. Jeg spekulerer på, om det har at gøre med modemmet på high definition audio bus, som min computer doesnt synes at genkende, selv efter at have installeret alle modem og lyddrivere fra Acer's ftp site. Jeg ønsker bare at få mine damn audio fast ... |
|
| |||
| |||
| Okay, jeg vil forklare min situation lidt videre og opdatere den. Jeg fandt ud af, at modem på high definition audio bus var faktisk bluetooth. Efter installation bluetooth, i kontrolpanel kunne jeg i det mindste bruge den sunde valgmuligheder igen, med Bluetooth audio eller bluetooth high definition audio. Men jeg stadig gjorde ikke får nogen lyd .. Kan nogen hjælpe mig? thx |
|
| |||
| |||
| Installere den korrekte lyd drivere til din maskine, er det så enkelt. |
|
| |||
| |||
| Ill tilføje til denne tråd med mit nylige problem. Jeg købte en 7.1 lydkort slags, installerede det i min pc. Installeret alle lyd drivere til dette lydkort NP. Men så fik jeg den "lydenhed på et High Definition Audio-bus", der er mærket ud. Nu er dette, hvad jeg finder mærkeligt. I dont have en "mixer" i vinduer og i cant høre alle vinduer lyde, kan jeg heller ikke bruge ventrilo. Men jeg har lyd, når jeg starter et spil. INGAME Jeg fik lyd, men ikke på intros. Jeg tror, jeg har læst i hundredvis af stillinger om, hvordan man kan løse dette, og forsøgt at hente drivere til venstre og højre, installere geninstallation. Intet har virket. Hidtil Jeg har ikke indsendt overalt i håber, at jeg vil finde et svar fra en tidligere plakaten. Men nej. Im ikke engang sikker på, at hvis en geninstallation af Windows til en nyere version ville hjælpe. Id derimod ikke, da jeg fik 1 TB af stribet discs og ville hade at miste alle de info. Nogen tanker? |
|
| |||
| |||
| Nuvel, jeg endte med at finde den korrekte driver: det var min modemdriver desværre, og af en eller anden grund første gang jeg prøvede det det gjorde ikke finde den eller noget underligt. Jeg kom til den konklusion, at mit lydkort blev brudt for min stakkels laptop, så jeg købte et nyt lydkort, eksterne med usb. Og nu er det hele virker! Men det gjorde kostet mig 30 euro .. |
|
| |||
| |||
| Det er afgjort et modem eller Lydkort driver spørgsmål. |
|
| |||
| |||
| Hvad mener du med, at din chauffør er 'markant ud'? Gå til Kontrolpanel, System, og på fanen Hardware gå til Enhedshåndtering. Find den lydenhed på high definition audio bus. Har det et gult udråbstegn eller et rødt kryds ved det? I begge tilfælde, hvad jeg foreslår, at du gøre, er at højreklikke på det og klikke på Opdater driver. Lad computeren tjekke Windows Update, bare incase de har føreren for dig, og hvornår den kan du vælge, hvad de skal gøre, skal du vælge 'Installer fra et bestemt sted «. Sørg for 'Medtag denne placering i søgningen "er markeret, og klik på Gennemse for at vælge den placering, for føreren. Dette bør på cd af lydkort, og ellers kan du google det på nettet. Afslutte proceduren og alt skal være fint. Du skal måske genstarte computeren, og sørg for, at intet er slået fra på audio egenskaber. Sørg også for, at det rigtige udstyr er valgt, da du gå til Kontrolpanel -> Lyde og Audio-enhed -> Audio (TAB) En anden ting du kan gøre, er at gå til Enhedsstyring, skal du finde lyddriver, højre-klik, og derefter afinstallere og genstarte computeren. Når den finder hardware trykke annullere. Nu indsætter disken til din audiodevice eller bare starte den, og installere software til enheden. Jeg håber du får din lyd arbejdet ret;) cya |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kan snævre, at en fastsættelse af endnu mere ... Det er en MODEM spørgsmål ... eller i det mindste modemdriver. Acer (og formentlig andre såvel) fik dette mærkelige ting i gang, hvor de kører modem funktioner over lyden bus ... Du skal have din modemdrivere installeret før lyden virker.
I'v selv kom på tværs af lejligheder, hvor du var nødt til at installere driverne i en bestemt rækkefølge, dvs modemdrivere først, derefter lyden drivere ... Cheers: Chris Mit system: Willy Wonka's Polygon Factory
|