![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen hiljattain asentanut Windows XP Pro ja nämä laitteet on mahdotonta löytää ohjaimet. Oma kannettava tietokone on Advent 7111. On Audio Device on High Definition Audio-bussi ja Modem Device on High Definition Audio bus.As vuoksi minulla ei ole ääntä minun tietokone. Please help! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa tarvitset äänikortin ajureita.
Adventtikonsertti tehdään PC World, jotka ovat todella suuria tuetaan niiden tuotteet </ sarkasmi> Yllä olevaa linkkiä näyttää se auttaa, jos ei puhelimitse PC World ja saat puhelinnumeron advent, sitten saada kuljettajan CD suoraan. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Hei kaverit, Ive got kinda sama ongelma .. Minulla on acer 3690, ja yhtäkkiä minun äänen lakanneet toimimasta. Ihmettelen, jos sillä on tekemistä sen kanssa, että modeemin High Definition Audio-bussi, joka minun tietokone doesnt näytä tunnustavan, vaikka asentamisen jälkeen kaikki modeemi ja audio kuljettajat acer n ftp-sivustoon. Haluan vain saan hemmetin audio kiinteä ... |
|
| |||
| |||
| Hyvä on, aion selittää tilannetta hieman pidemmälle ja päivittää sitä. Sain selville, että modeemi on High Definition Audio-bussi oli itse bluetooth. Kun olet asentanut bluetooth, Ohjauspaneelin I pystyi ainakin käyttää äänen vaihtoehtoja uudelleen, Bluetooth-ääni-tai bluetooth High Definition Audio. Olen kuitenkin didnt get any ääni .. Voiko joku auttaa minua? thx |
|
| |||
| |||
| Asentaa oikean äänen ohjaimet koneen, se on niin yksinkertaista. |
|
| |||
| |||
| Ill lisätä tätä säiettä minun viime ongelma. Ostin 7,1 Äänikortit ja lajittelee, asennettu se minun pc. Installed kaikki ääni ohjaimet että Äänikortit NP. Mutta sitten sain "äänilaitteella on High Definition Audio-auton" merkitty. Nyt tämä on se, mitä minusta outoa. I dont on "mikseri" ikkunoissa ja i cant kuulla kaikki ikkunat äänet, eikä Voinko käyttää Ventrilo. Mutta minulla on hyvä, kun voin aloittaa peli. INGAME sain ääntä, mutta se ei saa tapahtua intros. Taisin lukea satoja virkoja kuinka korjata tämän, ja yritti ladata kuljettajien vasemman ja oikean asentaminen uudelleenasentamistoiminnot. Mikään ei ole toiminut. Sofar i havent lähetetty missä tahansa toivoo, että aion löytää vastauksen aiempaan juliste. Mutta ei. Im ole edes varma, jos asenna Windows on uudempi versio auttaisi. Id mieluummin ei, koska sain 1TB on raidallinen levyt ja toki halua menettää kaikki info. Any thoughts? |
|
| |||
| |||
| No, päädyin löytää oikea ajuri: se oli minun modeemiohjain valitettavasti, ja jostain syystä ensimmäinen kerta, kun olen kokeillut sitä se didnt löytää sen tai jotain outoa. Olen tullut siihen johtopäätökseen, että minun Äänikortit katkesi minun huono kannettava tietokone, joten ostin uuden Äänikortit, ulkoinen USB. Ja nyt se kaikki toimii! vaikka se maksaa minulle 30 euroa .. |
|
| |||
| |||
| Se on ehdottomasti MODEM tai SOUND CARD kuljettajan kysymystä. |
|
| |||
| |||
| Mitä tarkoitat kanssa, että kuljettaja on "merkitty"? Valitse Ohjauspaneeli, System, ja Hardware-välilehti mene Device Manager. Etsi äänilaitteella on High Definition Audio-bussilla. Siinä on keltainen huutomerkki tai punainen risti sen? Kummassakin tapauksessa minä ehdotan et on oikea-klikkaa ja valitse Päivitä ohjain. Anna tietokone tarkistaa Windows Update, vain incase ne ovat kuljettajan teille, ja kun sen avulla voit valita, mitä tehdä, valitse "Asenna tiettyyn paikkaan". Varmista Sisällytä tämä sijainti haku "on valittu, ja napsauta selata valita paikka kuljettajaa. Tämä olisi cd on äänikortti, ja muuten voit google se Webissä. Täytä ja kaiken pitäisi olla kunnossa. Saatat joutua käynnistämään tietokoneen uudelleen ja varmista, että mikään ei ole mykistetty klo äänen ominaisuuksia. Varmista myös, että oikeat laitteet on valittu, kun mene Ohjauspaneeli -> Äänet ja äänilaitteen -> Audio (välilehti) Toinen asia, voit tehdä, on mennä laitehallinnassa, löytää audio-ohjaimen, napsauta hiiren kakkospainikkeella, sitten poista ja käynnistä tietokone uudelleen. Kun se katsoo, että laitteisto painamalla peruuttaa. Nyt lisätä levyn teidän audiodevice tai käynnistä se ja asenna ohjelmisto laitteeseen. Toivon, että saat hyvän töissä oikeassa;) cya |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
I'v jopa eri tilanteita, joissa olet ollut asentaa ajurit erityisessä järjestyksessä, eli modeemiohjaimet ensin, sitten ääni ajurit ... Cheers: Chris My System: Willy Wonka n Monikulmion Factory
|