mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Audio / Modem Device on High Definition Audio Bus?

Reply

Thread Tools
Old 18 maart 2007, 07:50
Nieuw Lid Fractie

Default Audio / Modem Device on High Definition Audio Bus?

Ik heb onlangs opnieuw Windows XP Pro, en deze apparaten zijn niet te vinden drivers voor. Mijn laptop is een Advent 7111. Er is een audio-apparaat op een High Definition Audio-bus en een modem-apparaat op een High Definition Audio bus.As gevolg heb ik geen geluid op mijn computer. Please help!
Old 22 jun 2007, 10:40
Administrator Group

Klinkt als u de geluidskaart drivers.

Komst zijn gemaakt door PC World, die zijn echt geweldig op de ondersteuning van hun producten </ sarcasme>

De bovenstaande link lijkt alsof het helpt je zo niet telefonisch PC World en ontvang een telefoonnummer voor de komst, dan krijgt een bestuurder CD direct.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 22 jun 2008, 16:57
Nieuw Lid Fractie

Hi guys, Ive got beetje hetzelfde probleem .. Ik heb een acer 3690 en plotseling stopte mijn geluid werkt. Ik vraag me af of het heeft te maken met de modem op high definition audio bus, die mijn computer doesnt lijken te herkennen, zelfs na het installeren van de modem en audio drivers van acer de ftp-site. Ik wil gewoon mijn verdomde audio vaste ...
Old 23 juni 2008, 05:32
Nieuw Lid Fractie

Oke, ik zal mijn situatie een beetje verder en bijwerken. Ik ontdekte dat de modem op high definition audio bus was eigenlijk bluetooth. Na het installeren van bluetooth in bedieningspaneel Ik was in staat om op zijn minst gebruik maken van de gezonde opties weer met Bluetooth-audio-of Bluetooth-high definition audio. Maar ik nog didnt get any geluid .. kan iemand mij helpen?
thx
Old 23 juni 2008, 05:52
Administrator Group

Installeer de juiste stuurprogramma's voor geluid uw machine, zo eenvoudig is het.
Old 3 jul 2008, 02:33
Nieuw Lid Fractie

Ill toevoegen aan deze draad met mijn recente probleem.

Ik kocht een 7.1 geluidskaart van de soorten, geïnstalleerd in mijn pc. Alle geïnstalleerde stuurprogramma's voor het geluid dat geluidskaart NP. Maar toen kreeg ik de "audio-apparaat op een high definition audio bus" gemarkeerd.
Nu dit is wat ik vreemd. I dont hebben een "Mixer" in ramen en i cant horen alle vensters geluiden, noch kan ik gebruiken Ventrilo. Maar ik heb geluid wanneer ik een spel. Ingame i got geluid, maar niet bij de intro.

Ik denk dat ik lees honderden berichten over het oplossen van dit en probeerde te downloaden van stuurprogramma's links en rechts, de installatie opnieuw te installeren. Niets heeft gewerkt. Sofar i havent gepost overal in de hoop dat ik zal het vinden van een antwoord van een vorige poster. Maar nee.

Im zelfs niet zeker of een opnieuw installeren van Windows naar een meer recente versie zou helpen. Id liever niet, want ik heb 1TB van gestreepte schijven en zou een hekel aan verliezen alle info.

Any thoughts?
Old 3 jul 2008, 07:24
Nieuw Lid Fractie

Nou, ik kwam het vinden van de juiste stuurprogramma: het was mijn modem driver helaas, en om wat voor reden de eerste keer dat ik geprobeerd het didnt vinden of iets raar. Ik kwam tot de conclusie dat mijn geluidskaart was gebroken voor mijn arme laptop, dus ik kocht een nieuwe geluidskaart, externe met usb. En nu het allemaal werkt! maar het heeft me 30 euro ..
Old 3 jul 2008, 07:29
Administrator Group

Het is zeker een MODEM of geluidskaart driver probleem.
Old 3 jul 2008, 07:40
Nieuw Lid Fractie

Wat bedoel je met dat uw chauffeur is' gemarkeerd '? Ga naar Configuratiescherm, Systeem en op het tabblad Hardware ga naar de Device Manager. Vind het audio-apparaat op high definition audio bus. Heeft het een geel uitroepteken of een rood kruis erdoor? In beide gevallen wat ik stel u doen is klik met de rechtermuisknop op en klik op Stuurprogramma bijwerken. Laat de computer controleert Windows Update, net Incase hebben ze de bestuurder voor je, en als het kan je kiezen wat te doen, kiest u 'Installeren vanaf een specifieke locatie'. Zorg ervoor dat "Ook op deze locatie zoeken 'is aangevinkt en klik op bladeren in de keuze van de locatie voor de bestuurder. Dit dient te worden op de cd van de geluidskaart, en anders kun je google zij op het web. Voltooiing van de procedure en alles moet goed. Wellicht moet je de computer opnieuw hebt opgestart, en zorg ervoor dat er niets wordt gedempt op de audio-eigenschappen. Zorg er ook voor dat de juiste apparaten zijn geselecteerd als u naar configuratiescherm -> Geluiden en audio-apparaat -> Audio (tab)

Nog iets wat je zou kunnen doen is om naar de Device Manager, vinden de audio-driver, rechts-klik, dan verwijderen en herstart uw computer. Wanneer zij van oordeel is de hardware druk annuleren. Nu plaatst u de schijf voor uw audiodevice of gewoon starten en installeren van de software voor het apparaat.
Ik hoop dat je je goed workin recht;)
cya
Old 3 jul 2008, 08:35
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dave Hybride View Post
Het is zeker een MODEM of geluidskaart driver probleem.
Ik kan smal dat een vast nog meer ... Het is een kwestie MODEM ... of ten minste de modem driver. Acer (en waarschijnlijk ook anderen) hebben dit raar ding gaan over waar ze het modem functies over het geluid bus ... U moet uw modem drivers geïnstalleerd voordat het geluid werkt.

I'v kwam zelfs in gevallen waar u was om de drivers te installeren in een specifieke volgorde, dwz modemdrivers eerst, dan het geluid de bestuurders ...

Cheers:
Chris

Mijn Systeem: Willy Wonka's Polygon Factory

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 2x3.16Ghz 1333GHz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP35 DS3R Socket 775
RAM Geheugen:
Micron 4GB PC-6400 (800MHz)
Graphics Card (s):
XFX 8600GT 256MB DDR3 540Mhz
Sound Card:
Onboard 7.1 Geluid
Hard Drive (s):
400GB Samsung / 36GB Raptor (x2)
Optische Drive (s):
Optiarc AD-7200D 20x DVD-RW (2x)
Case / PSU:
Cosmos RC-1000 / Arctic 600W PSU
Koeling:
Zalman CNPS9700 / Noctura NC-U6
Netwerk / Internet:
Onboard
Monitor (s):
Samsung 2232BW 22 "(x2)
Operating System (s):
Win-XP (SP2)
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Pin opdrachten voor Realtek AC'97 audio via (r) audio controller?!?! Jorge Luis Geluid, Speakers & MP3 Spelers 0 11 jun 2009 12:52
Problemen met geluid en audio-apparaat robert1947 Geluid, Speakers & MP3 Spelers 1 De 3 juni 2009 06:53
Sound Pls? Geen audioapparaat geïnstalleerd na Formaat Black Magic Geluid, Speakers & MP3 Spelers 1 De 4 maart 2009 04:17
Nee Audio Device Klokkenluidersregeling Multimedia & Codecs 2 16 aug 2007 14:33
Nee Audio Device tiffymarie1 Geluid, Speakers & MP3 Spelers 5 20 mrt 2007 02:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.