![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har nylig installert Windows XP Pro og disse enhetene er umulig å finne drivere for. Min laptop er en Advent 7111. Det er en lydenhet på High Definition Audio-buss og en Modem Device på en High Definition Audio bus.As et resultat har jeg ikke lyd på datamaskinen min. Vennligst hjelp! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som du trenger lydkortdrivere.
Advent er gjort av PC World som er virkelig gode på å støtte deres produkter </ sarkasme> Koblingen ovenfor ser ut som om det vil hjelpe deg dersom ikke telefon PC World og få et telefonnummer til advent, og deretter få en driver CD direkte. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Hei folkens, Ive fikk ganske samme problem .. Jeg har en Acer 3690, og plutselig min lyd sluttet å fungere. Jeg lurer på om det har å gjøre med modem på High Definition Audio-buss, som datamaskinen ikke ser ut til å kjenne igjen, selv etter at du har installert alle modem og lyddriverne fra Acer sin FTP-området. Jeg vil bare få min jævla audio fast ... |
|
| |||
| |||
| Alright, vil jeg forklare min situasjon litt lenger og oppdatere den. Jeg fant ut at modemet på High Definition Audio-buss var faktisk Bluetooth. Etter installasjon bluetooth i kontrollpanelet jeg var i stand til å minst bruke lyd valg igjen, med Bluetooth audio eller Bluetooth High Definition Audio. Men jeg fremdeles gjorde ikke noen lyd .. kan noen hjelpe meg? thx |
|
| |||
| |||
| Installere riktig lyd driverne for maskinen din, det er så enkelt. |
|
| |||
| |||
| Ill legge til i denne tråden med min siste problemet. Jeg kjøpte en 7.1 soundcard av sorterer, installert den på min PC. Installert alle lyd driverne for at soundcard NP. Men så fikk jeg den "lydenhet på High Definition Audio-buss" markert ut. Dette er hva jeg finner merkelig. Jeg dont ha en "mikser" i Windows, og jeg skrånende høre noen windows lyder, eller kan jeg bruke Ventrilo. Men jeg har lyd når jeg starter et spill. INGAME Jeg har lyd, men ikke på intros. Jeg tror jeg leste hundrevis av innlegg om hvordan du løser dette, og prøvde å laste ned drivere til venstre og høyre, installere installere. Ingenting har fungert. Sofar Jeg har ikke lagt inn hvor som helst i håp om at jeg vil finne et svar fra en tidligere plakat. Men nei. Im ikke engang sikker på om en ny installasjon av Windows til en nyere versjon ville hjelpe. Id heller ikke, siden jeg fikk 1TB av stripet plater og ville hate å miste all info. Noen tanker? |
|
| |||
| |||
| Vel, jeg endte opp med å finne den riktige driveren: det var min modemdriveren desverre, og for noen grunn første gang jeg prøvde det den gjorde ikke det, eller noe rart. Jeg kom til den konklusjon at min soundcard ble brutt for min stakkars laptop, så jeg kjøpte en ny soundcard, eksterne med USB. Og nå alt fungerer! men det gjorde det koste meg 30 euro .. |
|
| |||
| |||
| Det er definitivt et modem eller lydkort driver problemet. |
|
| |||
| |||
| Hva mener du med at driveren er merket ut '? Gå til Kontrollpanel, System, og i kategorien Maskinvare gå til Enhetsbehandling. Finn lydenhet på High Definition Audio-buss. Har den et gult utropstegn eller rødt kryss ved den? Uansett hva jeg foreslår at du gjør er å høyreklikke på den og deretter oppdater driver. La datamaskinen Windows Update, just incase de har driver for deg, og når den kan du velge hva du skal gjøre, velge "Installere fra en bestemt plassering. Sørg for "Inkluder denne plasseringen i søket" er merket, og klikk Bla gjennom for å velge plassering for driveren. Dette bør være på CD av soundcard, og ellers kan du google det på nettet. Fullføre prosedyren og alt skal være i orden. Det kan hende du må starte datamaskinen på nytt, og sørg for at ingenting er dempet på lyd egenskaper. Påse også at riktig utstyr er valgt når du går til Kontrollpanel -> Lyder og Audio-enhet -> Audio (tab) En annen ting du kan gjøre er å gå til Enhetsbehandling, finn lyddriver, høyreklikk deretter avinstallere og starte datamaskinen på nytt. Når den finner maskinvaren trykk avbryte. Nå setter inn disken for audiodevice eller bare starte den, og installere programvaren for enheten. Jeg håper du får lyden jobber right;) cya |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kan innskrenke den ned enda mer ... Det er en MODEM problemet ... eller minst modemdriveren. Acer (og sikkert andre også) fikk denne rare ting som skjer der de kjører modemet fungerer over lyden buss ... Du må ha modemdrivere installert før lyden fungerer.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Pin oppdrag for Realtek ac'97 lyd via (r) audio controller?? | Jorge Luis | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 11 juni 2009 12:52 |
| Problemer med lyd og lydenheten | robert1947 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 3 juni 2009 06:53 |
| Sound Pls? Ingen lydenhet installert etter Format | Black Magic | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 4 mars 2009 04:17 |
| Ingen lydenhet | Whistleblower | Multimedia & Kodeker | 2 | 16 august 2007 14:33 |
| Ingen lydenhet | tiffymarie1 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 5 | 20 mars 2007 02:24 |
| Thread Tools | |
| |