![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg søger at købe et digitalt kamera, jeg tager parti's af billeder af bygninger og anlæg. Mit kamera Ell, de forventer af en dårlig kvalitet, når de udskrives. Af ovenstående, kan man anbefale, hvad jeg skal kigge efter i et digitalt kamera? Også skal det være let at setup med min pc. |
|
| |||
| |||
| Det er virkelig afhængig af, hvad du ønsker. Jeg tror, at du skal kigge på fire megapixel og over i disse dage. Selv om jeg stadig bruge 3,2 Mp og det er godt nok til at sælge til lager fotografering. Så det er et spørgsmål om, hvilken pris du har råd, og om du blot ønsker et fuldautomatisk punkt og skyde eller noget lidt mere fancy. Personligt er jeg favor noget ligesom pentax Optio fordi det er små, hårde og auto-indstillinger fungerer meget fint. Du kan holde det i en lomme eller taske, og det vil fungere med kun to knappen pressere til snap uanset du ser med tilstrækkelig kvalitet. Men det har også lige nok funktioner til at gøre justoce til en omhyggelig valgt skud fra små insekter til store solnedgang. |
|
| |||
| |||
| Canon har en god dækning, og det samme gør Sony, og begge er kendt for deres fremragende billedkvalitet. De er ikke helt "professionelle" kameraer, men de tager et fantastisk billede, der vil efterlade dig undrende hvordan du forvaltes på mindre end 5 Megapixels eller med 35mm film. Shop rundt og se, hvad du har råd til. Jeg har en 4.2 megapixel kamera, der er fantastisk, men nu kan du sandsynligvis få en 5 eller 6 for de samme penge, der bliver igen en stor forbedring på dette punkt. |
|
| |||
| |||
| De grundlæggende svar på dette er ikke går til toppen af den linje version som disse kommer til at koste et parti. Prøv at få sidste års udgave på clearance, og i dag skal du være i stand til at få 4 eller 5 megapixel kameraer på billig. Stick med de navne, du ved ... Sony, Canon, Fuji og HP, da de alle er pålidelige. Holde sig væk fra den 2. og tredje sæt mærker, som du vil næsten altid får, hvad du betaler for! |