vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Parhaat digitaalikamerat - HAKU digitaalinen kamera PC-käyttöön

Reply

Thread Tools
Old 28 Sep 2006, 03:30
Jäsen

Default Parhaat digitaalikamerat - HAKU digitaalinen kamera PC-käyttöön

Olen kiinnostunut ostamaan digitaalisen kameran, otan erän kuvaa rakennuksia ja kasveja. Oma kamera Ell, ne näyttävät, että huono laatu, kun tulostetaan.

Edellä mainituista voisi kenellekään suositella, mitä minun pitäisi etsiä digitaalikameraa? Lisäksi se on helppo setup minun PC.
Old 28 Sep 2006, 07:15
Jäsen

Se oikeastaan riippuu siitä, mitä haluat. Olen sitä mieltä, että sinun tarvitsee katsoa neljä megapikseliä Näiden päivää. Vaikka olen silti käyttää 3,2 Mp ja se on riittävän hyvä myydä valokuvia. Silloin on kysymys, millaisen hinnan sinulla on varaa ja onko haluat vain täysin automaattinen kohta ja ampua tai jotain hieman fancy. Henkilökohtaisesti olen hyväksi jotain Pentax Optio, koska se on pieni, kova ja Auto-asetukset toimivat erittäin hyvin. Voit pitää sitä taskussa tai käsilaukussa ja se toimii vain kahden painikkeen painallukset on snap mitä näet riittävän laadun. Mutta se on myös aivan tarpeeksi ominaisuuksia, jotka eivät justoce on huolellisesti valittu ampui pienten hyönteisten suuriin auringonlaskua.
Old 21 lokakuu 2006, 06:36
Jäsen

Canon on hyvä valikoima, kuten Sony, ja molemmat ovat hyvin tiedossa, heidän erinomaisesta kuvanlaatua. Ne eivät ole aivan "ammattimaisia" kamerat, mutta he ottavat loistava kuva, joka jättää sinut mietit miten hoidetaan alle 5 megapikseliä tai 35mm filmille.

Shop ympäri ja katso mitä voit varaa. Minulla on 4,2 megapikselin kamera, joka on suuri, mutta nyt voit ehkä saada 5 tai jopa 6 samalla rahalla, joka on jälleen suuri parannus tässä asiassa.
Old 21 lokakuu 2006, 09:57
Jäsen

Perusasetuksen vastaus tähän on ei mennä yläreunassa linjan sellaisena kuin ne maksavat paljon. Yritä saada viime vuosina version puhdistuma ja nyt sinun pitäisi voida saada 4 tai 5 megapikselin kameroita on halpaa.

Stick joiden nimet tiedäthän ... Sony, Canon, Fuji ja HP, koska ne ovat luotettavia. Pysy poissa 2. ja kolmannen tason tuotemerkkejä kuten lähes aina, mitä maksaa!
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Mitä digitaalinen kamera ostaa? blackvioletred Digital Imaging & Tulostimet 6 4th Mar 2009 14:56
Pitäisikö minun ostaa CANON 450 d digitaalisten SLR kamera AtWittsEnd Digital Imaging & Tulostimet 1 28. marraskuu 2008 10:39
What Digital Camera? Saan uuden digitaalikamera Marian M Digital Imaging & Tulostimet 2 21. marraskuu 2008 07:49
Best digitaalikameran ostaa? Ashley S Digital Imaging & Tulostimet 3 21. marraskuu 2008 01:01
Uusi digitaalikamera noin £ 100 arkkia. Hybr! D Rautatavaran Chat 2 17th Mar 2007 12:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.