mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Beste digitale camera's - op zoek naar digitale camera voor PC-gebruik

Reply

Thread Tools
Old 28e sep 2006, 03:30
Lid Fractie

Default Beste digitale camera's - op zoek naar digitale camera voor PC-gebruik

Ik ben op zoek voor de aanschaf van een digitale camera, ik hoop het van foto's van gebouwen en installaties. Mijn camera ell, ze zien er van een slechte kwaliteit als uitgeprint.

Voor het bovenstaande, kan iedereen aanraden wat ik moet zoeken in een digitale camera? Ook moet het gemakkelijk te installeren met mijn pc.
Old 28e sep 2006, 07:15
Lid Fractie

Het hangt een beetje af van wat je wilt. Ik denk dat je nodig hebt om te kijken naar vier megapixels en boven deze dagen. Hoewel ik nog steeds gebruik maken van 3.2 Mp en dat is goed genoeg om te verkopen voor stockfotografie. Dan is het een kwestie van wat voor soort prijs die u zich kan veroorloven, en of je wil gewoon een volledig automatische en schieten of iets een beetje meer luxe. Persoonlijk ben ik voorstander zoiets als de Pentax Optio want het is klein, stoer en de automatische instellingen goed werken. Je kunt het in een zak of tas en het zal werken met slechts twee knop indrukken om snap wat je ziet met voldoende kwaliteit. Maar het heeft ook net genoeg functies te doen justoce aan een zorgvuldige gekozen schot van kleine insecten tot grote zonsondergang.
Old 21 okt 2006, 06:36
Lid Fractie

Canon heeft een goed bereik, net als Sony, en beide zijn bekend om hun uitstekende beeldkwaliteit. Ze zijn niet vrij "professionele" camera's, maar ze nemen een fantastisch beeld dat laat je afvraagt hoe je beheerd op minder dan 5 Megapixels, of met 35mm film.

Winkel rond en zie wat je kunt veroorloven. Ik heb een 4.2 Megapixel camera die is geweldig, maar nu kun je waarschijnlijk een 5 of zelfs 6 voor hetzelfde geld dat wordt weer een grote verbetering op dit punt.
Old 21 okt 2006, 09:57
Lid Fractie

De fundamentele antwoord op deze vraag is niet verder gaan voor de top van de online versie als deze kost veel. Probeer steeds laatste jaren versie op de goedkeuring en vandaag moet je in staat om 4 of 5 megapixel camera's op de goedkoop.

Stok met de namen weet je ... Sony, Canon, Fuji en HP als ze zijn allemaal betrouwbaar. Blijf uit de buurt van het 2e en derde tier merken zoals u zult bijna altijd get what you pay for!
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Wat digitale fotocamera te kopen? blackvioletred Digital Imaging & Printers 6 De 4 maart 2009 14:56
Moet ik kopen een Canon 450 quinquies digitale SLR camera AtWittsEnd Digital Imaging & Printers 1 28 nov 2008 10:39
Welke digitale camera? Ik krijg een nieuwe digitale camera Marian M Digital Imaging & Printers 2 21 nov 2008 07:49
Beste digitale camera te kopen? Ashley S Digital Imaging & Printers 3 21 nov 2008 01:01
Nieuwe digitale camera ongeveer £ 100 vellen. Hybr! D Algemeen Hardware Chat 2 17 mrt 2007 12:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.