mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Best digitalkameraer - ser for digitalkamera for PC bruk

Reply

Thread Tools
Old 28th September 2006, 03:30
Medlem Group

Default Best digitalkameraer - ser for digitalkamera for PC bruk

Jeg ønsker å kjøpe et digitalt kamera, jeg tar mye er bilder av bygninger og anlegg. Kameraet mitt Ell, de ser på en dårlig kvalitet når skrives ut.

For ovenfor, kan noen anbefale hva jeg bør se etter i et digitalt kamera? Også det må være enkelt å sette opp med min PC.
Old 28th September 2006, 07:15
Medlem Group

Det er egentlig avhengig av hva du ønsker. Jeg tror at du trenger å se på fire megapiksler og oppover i disse dager. Selv om jeg fortsatt bruke 3.2 MP og det er god nok til å selge på lager fotografering. Da er det et spørsmål om hva slags pris du har råd og om du bare vil ha en helt automatisk peke og skyte, eller noe litt mer fancy. Personlig jeg favorisere noe som Pentax Optio fordi det er små, tøffe og automatiske innstillinger fungerer svært godt. Du kan ta den med i lommen eller vesken, og det vil fungere med bare to knappen trykkes å knipse det du ser med tilstrekkelig kvalitet. Men det har også akkurat nok funksjoner å gjøre justoce til en forsiktig valgt skudd fra små insekt til store solnedgang.
Old 21 oktober 2006, 06:36
Medlem Group

Canon har en god rekkevidde, som gjør Sony, og begge er kjent for sine glimrende bildekvalitet. De er ikke helt "profesjonelt" kameraer, men det tar et fantastisk bilde som vil la deg lure på hvordan du greide på mindre enn 5 megapiksler eller med 35mm film.

Shop rundt og se hva du har råd til. Jeg har et 4.2 megapiksel kamera som er stort, men nå kan du sannsynligvis få en 5 eller 6 for de samme pengene som blir igjen en stor forbedring på dette.
Old 21 oktober 2006, 09:57
Medlem Group

Det grunnleggende svaret på dette er ikke gå på toppen av linjen versjonen som disse vil koste mye. Prøv å få fjorårets versjon på klarering, og i dag skal du kunne få 4 eller 5 megapixel kamera på billig.

Stick med navnene du vet ... Sony, Canon, Fuji og HP som de er pålitelige. Hold deg unna 2. og tredje tier merkevarer som du nesten alltid får det du betaler for!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hva digitale kameraet til å kjøpe? blackvioletred Digital Imaging & Skrivere 6 4 mars 2009 14:56
Bør jeg kjøpe en Canon 450D digitalt speilrefleks kamera AtWittsEnd Digital Imaging & Skrivere 1 28 nov 2008 10:39
Hva Digital Camera? Jeg får et nytt digitalkamera Marian M Digital Imaging & Skrivere 2 21 nov 2008 07:49
Beste digitale kamera for å kjøpe? Ashley S Digital Imaging & Skrivere 3 21 nov 2008 01:01
Nytt digitalt kamera rundt £ 100 ark. Hybr! D General Hardware Chat 2 17 mars 2007 12:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.