![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilket websted vil du normalt bruger til at købe computeren dele af?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| 1) Ebuyer 2) ising 3) Aria 4) Scan Jeg tror OCUK er en smule dyrere og dont have et område som disse 4. Sommetider ebay for bestemte ting. |
|
| |||
| |||
| Jeg bruger normalt ebuyer og scanne for min computer komponenter. De er mindre gode steder for computer relaterede komponenter. |
|
| |||
| |||
| Aria for mig |
|
| |||
| |||
| Glemte Aria. Err .... oops: o Ja, god site.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| ising er et godt site, brugte dem mange gange, udmærket pris på det også. andre thn at jeg bruger, ebuyer og scanning. |
|
| |||
| |||
| Tak alle, for et par mere bogmærker! :) |