![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mihin sivustoon teillä käytetään yleensä ostaa tietokoneen osia?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| 1) Ebuyer 2) Dabs 3) Aria 4) Scan Mielestäni OcUK ovat hieman kalliita ja dont ovat erilaisia kuin nämä 4. Joskus eBay tiettyjä asioita. |
|
| |||
| |||
| Käytän yleensä ebuyer ja skannata oman tietokoneen osiin. Ne ovat pikkurikollisuus hyviä sivustoja tietokoneeseen liittyviä komponentteja. |
|
| |||
| |||
| Aria minulle |
|
| |||
| |||
| Unohti Aria. Err .... oho: o Joo, hyvä sivusto.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| dabs on hyvä sivusto, käyttänyt niitä monta kertaa hyvin hinnoiteltuja siellä myös. muut thn että käytän, ebuyer ja skannata. |
|
| |||
| |||
| Kiitos kaikille, muutama kirjanmerkkejä! :) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ensimmäinen Self Build - Komponentti Neuvonta | shudder | Rautatavaran Chat | 15 | 20 lokakuu 2009 16:09 |
| Lopullinen Component Luettelo [tutustu Rakenna] | Rapolyne | Rautatavaran Chat | 5 | 2. marraskuu 2008 15:54 |
| Hphmon06.exe - unable to locate Component | GMB | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 25 Jan 2008 19:43 |
| Parhaat vapaat verkkosivuilla sivustoa? | mxmad32 | Web Design, Hosting & SEO | 9 | 10th Jan 2008 11:58 |
| Thread Tools | |
| |