![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welke site heb je meestal te kopen onderdelen van de computer?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| 1) Ebuyer 2) Dabs 3) Aria 4) Scan Ik denk OCUK zijn een beetje duur en dont hebben een bereik als deze 4. Soms ebay voor bepaalde dingen. |
|
| |||
| |||
| Ik gebruik meestal ebuyer en scannen voor mijn computer componenten. Ze zijn kleine goede sites voor computer gerelateerde componenten. |
|
| |||
| |||
| Aria voor mij |
|
| |||
| |||
| Vergat Aria. Err .... oeps: o Ja, goede site.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| dabs is een goede site, gebruikt ze veel tijd, zeer goed geprijsd er ook. andere thn dat ik gebruik, ebuyer en scannen. |
|
| |||
| |||
| Bedankt allemaal, een paar meer bookmarks! :) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Eerste Self Build - Component Advies | huiveren | Algemeen Hardware Chat | 15 | 20 oktober 2009 16:09 |
| Definitieve Component Lijst [Nakijken / Build] | Rapolyne | Algemeen Hardware Chat | 5 | 2nd Nov 2008 15:54 |
| Hphmon06.exe - Unable To Locate Component | GMB | Windows besturingssystemen | 7 | 25 Jan 2008 19:43 |
| Beste gratis website voor het hosten van een website? | mxmad32 | Web Design, Hosting & SEO | 9 | 10 Jan 2008 11:58 |
| Thread Tools | |
| |