![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vilken sida vill du oftast använder för att köpa datorn av?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| 1) Ebuyer 2) Dabs 3) Aria 4) Scan Jag tror OCUK är lite dyra och inte har en räckvidd som dessa 4. Ibland ebay för vissa saker. |
|
| |||
| |||
| Jag brukar använda ebuyer och söka efter min dator komponenter. De är småaktiga bra platser för datorns komponenter. |
|
| |||
| |||
| Aria för mig |
|
| |||
| |||
| Glömde Aria. Err .... oops: o Ja, bra webbplats.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| dabs är en bra webbplats, använt dem många gånger, mycket bra priser på det också. andra thn att jag använder, ebuyer och skanna. |
|
| |||
| |||
| Tack alla, några bokmärken! :) |