![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok, her er en lille igangværende projekt. først fortælle os, hvad land du bor i, så fortæl bruge, hvad der er det bedste online-forretning i din mening at købe dele fra. Dette kunne hjælpe fremtidige computer bygherrer fra hele verden. Jeg starter.
USA www.newegg.com www.frys.com www.tigerdirect.com http://www.techonweb.com/ ok, nu er det din tur gutter. husk ikke at gentage, hvad andre har sagt. og husk at fortælle os om gode steder (gode priser, god shipping, osv.) Mit system: Top Secrit
|
|
| |||
| |||
| Jeg bor i England, tror jeg det bedst mulige sted at købe computer dele er ebay, fordi det er i de fleste tilfælde er det billigste sted at gå og også internationalt. også kan du sælge dine dele, når du opgraderer! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Novatech Nogle af de mest hjælpsomme mennesker, jeg nogensinde har mødt. Jeg køber alt fra der og har aldrig nogensinde haft et problem. Der priserne er også fremragende, skibsfart er hurtig, og de har den bedste teknik opbakning overalt!
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja jeg bruge eBay en masse som godt.
Jeg har lige shoppe rundt og finde den billigste pris. Har brugt http://www.overclockers.co.uk/ et par gange. Men yeah bare hvor er billigst, jeg har selv købt ting danner stater før, selv med de ekstra forsendelsesomkostninger det viste sig billigere. Mit system: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Aldrig haft et problem med http://www.ebuyer.com/ bruger bugten til tider selv. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| UK
Jeg elsker overclockers.co.uk Uden grund. Loyalitet ting jeg gætte. Tyskland preissuchmaschine.de Få de billigste du kan få. Efter min mening den mest pålidelige pris comparisson hjemmeside for noget land nogensinde. Eller specifikt, alternate.de De har ofte nogle gode tilbud på, gode, når du køber hele dit system i stedet for blot en enkelt del (bundt rebattes nu og da. Holland / Østrig / Belgien / Spanien alternate.nl /. co.at /. være /. es Samme sted, bare for andre locales. Mit system: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OP Vil du have mig til at ændre overskriften skidt, for det giver ingen mening!
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| For pris og service dens fik at blive aria.co.uk ebuyer.com Bruges til at bruge Novatech men der priser Arnt tht billige plus jeg havde et par probs få en replacment for noget THT brød |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Også, UK www.ebuyer.com www.scan.co.uk www.misco.co.uk www.novatech.co.uk Mit system: Custom Indbygget v1.2
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En anden stemme for www.ebuyer.com .... Aftersales kan være et mareridt selv
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Computer dele | gmcomputerservices | General Hardware Chat | 10 | 18th Dec 2008 06:48 |
| Kontrollér temperatur på min computer | AD974 | General Software Chat | 9 | 15 marts 2008 14:23 |
| Computer Build Kontroller | fishking | General Hardware Chat | 2 | 14th Dec 2007 05:43 |
| Nye dele eller ny computer? | gotmaxpower | General Hardware Chat | 4 | 10 november 2007 03:34 |
| Hvordan kontrollerer jeg, at mine computerhukommelsen | takers Lair | CPU, bundkort og RAM | 3 | 21. mar 2007 05:13 |
| Thread Tools | |
| |